Insinööriliiton järjestöjohto kokoontuu Turussa

Akavalaisen Insinööriliiton järjestöjohto kokoontuu Turussa perjantaina 26.1. ja lauantaina 27.1. Liitto edustaa noin 70 000 insinööriä, insinööriopiskelijaa ja tekniikan ammattilaista.

Turkuun saapuu 130 liiton toimijaa ympäri Suomea. Järjestöjohdon neuvottelupäivät on vuosittainen, liiton sisäinen tapahtuma. Paikalla on muun muassa puheenjohtaja Samu Salo.

Halutessanne teillä on mahdollisuus tavata liiton johtoa.

Ottakaa yhteyttä: Insinööriliiton viestijä Kirsi Tamminen, p. 040 721 7895.

Insinööriliitto on akavalainen ammattijärjestö, johon kuuluu jäsenjärjestöjen kautta yli 75 000 jäsentä. Jäsenet ovat insinöörejä, insinööriopiskelijoita ja muita tekniikan alan asiantuntijoita.