Instrumentarium

Instrumentarium: Kevään 2018 kuumimmat silmä- ja aurinkolasitrendit

Jaa

Talvisesta maisemasta huolimatta kevät lähestyy vauhdilla ja sen myötä myös tämän kevään silmä- ja aurinkolasitrendit tulevat ajankohtaisiksi.

Instrumentarium on paitsi näkemisen myös trendien asiantuntija. Liitteenä olevaan trendikatsaukseen on koottu kevään 2018 kuumimmat silmä- ja aurinkolasitrendit.

Kevään kehysmuodissa näkyvät muotinäytöslavoja hallinneet värisävyt sorbettisista pastellisävyistä vahvoihin tehosteväreihin. Materiaaleissa toistuvat puolestaan niin vahva muovi kuin keveä metallikin, ja kehysten muotokieli vaihtelee futuristisesta muotoilusta menneiden vuosikymmenten klassikkoihin. Myös linsseillä on mahdollista leikitellä: kevään aurinkolasitrendeistä löytyvät niin ilmavan läpikuultavat linssit kuin myös vahvat ja värikkäät peililinssit. Kaikki katsauksen uutuuskehykset saapuvat myymälöihimme kevään aikana.

Kehysasiantuntijamme antavat mielellään lisätietoja. Kuva- ja lisätietopyynnöt voi lähettää osoitteeseen viestinta@instru.fi. Lisää tietoa ajankohtaisista kehystrendeistä löytyy myös Instrumentariumin omalta tyylisivustolta osoitteesta www.trendwalk.fi.

Lisätietoja: 

Iida Mattila
Viestinnän kehittäjä, Instrumentarium
0406280197
viestinta@instru.fi 

Kuvat

Liitteet

Tietoja julkaisijasta

Instrumentarium
Instrumentarium
PL 6
02631 Espoo

0201 70 7000http://www.instru.fi/

Instrumentarium
Silmien hyvinvoinnista huolehtiminen on meille kunnia-asia. Tänä päivänä Instrumentarium-myymälöitä on Suomessa 147 ja Virossa 20. Myymälöissämme ympäri Suomen palvelee yli 200 asiantuntevaa optikkoa ja jokaisesta myymälästämme löytyy myös silmälääkärin vastaanotto. Panostamme vahvasti myös optikkojen ja optisten myyjien kehysasiantuntijuuteen muun optisen tietämyksen lisäksi. Pääkaupunkiseudulla ja Kouvolassa tarjoamme lisäksi ensiluokkaisia silmäsairaalapalveluita, jotka tuotamme yhteistyössä Silmäsairaala Valon kanssa. www.instru.fi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista jo ennen kuin ne uutisoidaan? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi yhtä aikaa suomalaisen median kanssa. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Instrumentarium

Vanhemmista ihmisistä vihdoin sankareita myös markkinoinnissa – Instrumentariumin uudessa kampanjassa 60-70 -vuotiaat juhlistavat rakkauden kesää21.6.2018 07:45Tiedote

Todellinen rakkauden kesä elettiin noin 50 vuotta sitten. On aika elää se uudestaan. Instrumentariumin kesäkampanjan malleina nähdään 60–70 -vuotiaista koostuva “jengi”, joka viettää elämänsä kesää, täynnä rakkautta ja vapautta Kaj Hyttisen vuoden 1968 “Muistan Kesän” -klassikkobiisin tahtiin. Tarinan sankarit elävät täysin rinnoin uutta, huoletonta vapauden aikaa.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme