Insulet solmii kaksi merkittävää kaupallista kumppanuutta tukemaan laajenemistaan Euroopassa

Insulet Corporation (NASDAQ:PODD) (Insulet tai Yritys), letkuttoman insuliinipumpputeknologian johtava yritys Omnipod® Insulin Management System (Omnipod System) -järjestelmänsä ansiosta, on tänään julkistanut solmineensa kumppanuussuhteet kahden erittäin kokeneen diabetestuotteiden jälleenmyyntiyrityksen, Theras Groupin ja Nordic Infucaren, kanssa voidakseen käynnistää Omnipod-järjestelmän täyden palvelun jakelun Italian ja Pohjoismaiden markkinoilla 1.7.2018 alkaen. Nämä kumppanuudet ovat merkittäviä saavutuksia Insuletin suunnatessa Euroopan toimintonsa niin, että se pystyy tarjoamaan täydellisen tuen Omnipod Systemille.

”Omnipod-järjestelmällä on merkittäviä kaupallisia mahdollisuuksia Italiassa ja Pohjoismaissa, ja olemmekin innoissamme saadessamme työskennellä yhdessä näiden kahden kokeneen ja arvostetun yrityksen kanssa. Ne ovat diabeteksen hallintaan tarkoitettujen lääketieteellisen laitteiden asiantuntijoita, jotka ovat toimittaneet tukea paikallisille diabetesyhteisölle jo vuosien ajan”, toteaa DJ Cass, General Manager, Europe. ”Näiden kumppanuussuhteiden solmiminen on jälleen tärkeä askel eteenpäin Insuletin siirtyessä suoriin liiketoimintoihin Euroopassa, ja ne muodostavat perustan pitkäaikaiselle kasvulle ja poikkeukselliselle asiakaskokemukselle.

”Omnipod sopii täydellisesti nykyiseen diabetestuotevalikoimaamme, ja olemme iloisia voidessamme toimia Insuletin kumppanina ja toimittaa tukea Omnipod System -käyttäjille Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa sekä jatkaa työtä tämän ainutlaatuisen insuliinipumpun tunnettavuuden lisäämiseksi alueellamme”, toteaa Mats Durvall, General Manager, Nordic Infucare, https://www.infucare.com.

”Mekin olemme iloisia voidessamme täydentää diabetestuotevalikoimaamme Omnipod Systemillä, johtavalla letkuttomalla insuliinipumpputeknologialla. Näin voimme tarjota enemmän vaihtoehtoja ja tukea italialaisille diabeetikoille”, sanoo Cristiano Ferrari, President, Theras Group, https://www.theras-group.com.

Sopimusten mukaisesti Theras Group ja Nordic Infucare toimittavat myynti-, markkinointi- ja asiakastukipalveluita Omnipod System -käyttäjille ja terveydenhoidon ammattilaisille 1.7. alkaen. Lue uusimmat uutiset ja päivityksestä muutoksista Euroopassa osoitteesta https://www.omnipodeurope.com.

Omnipod Insulin Management System:

Innovatiivinen OmniPod Insulin Management System on järjestelmä yhtäjaksoiseen insuliinin antoon, ja se tarjoaa kaikki jatkuvan ihonalaisen insuliini-infuusion (Continuous Subcutaneous Insulin Infusion eli CSII) tutkitusti todetut edut tavalla, jota ei voida saavuttaa perinteisellä insuliinipumpulla. Omnipod Systemin innovatiivinen muotoilu ja ominaisuudet antavat diabetesta sairastaville ihmisille mahdollisuuden elää täyttä elämää – ja hoitaa diabetestaan – sekä nauttia vapaudesta, mukavuudesta, kätevyydestä ja helppoudesta paremmin kuin kertakaan aiemmin. Omnipod System koostuu kahdesta osasta: (i) pumpusta, jolla säilytetään ja annostellaan insuliinia; ja (ii) Personal Diabetes Manager (PDM) -laitteesta, joka langattomasti ohjelmoi potilaalle henkilökohtaisesti määritetyn insuliinin antamisen, laskee suositeltavat annokset ja aktiivisen insuliinin sekä sisältää kätevän sisäisen verensokerimittarin. Pienen ja kevyen pumpun voi sijoittaa useisiin kohtiin kehossa, esimerkiksi vatsaan, lantiolle, olkavarren takapuolelle, yläreiteen tai alaselkään. Koska pumppu on vesitiivis (IPX8), sitä ei tarvitse poistaa suihkun, uimisen tai muun toiminnan aikana. Se merkitsee, että Omnipod pystyy huolehtimaan keskeytymättömästi insuliinin antamisesta kolmen päivän ajan ilman, että putkistoa tarvitsee irrottaa tai insuliinia pistää käsin. Pumppu ja PDM-laite viestivät langattomasti varmistaen insuliinin täsmällisen, mukautetun ja jatkuvan antamisen. Niissä on myös mukautettavat basaali- ja bolusannoksen antotoiminnot sekä tärkeät turvallisuustarkistustoiminnot. Pumpun automaattinen järjestelmä asettaa kanyylin ihon alle nopeasti, helposti ja kivuttomasti. Käyttäjän ei koskaan tarvitse käsitellä neulaa. Käyttäjän tarvitsee vain painaa PDM-laitteen painiketta, jolloin pumpun automaattinen järjestelmä asettaa kanyylin ihon alle ja aloittaa insuliinin antamisen ohjelmoidun basaalitason mukaisesti.

Omnipod System on maailman ensimmäinen kaupallisesti saatavana oleva letkuton insuliinin annostelujärjestelmä. Se vapauttaa käyttäjät letkujen kahleista sekä poistaa useisiin päivittäisiin pistoksiin liittyvän stressin ja huolen. Insuliinipumppuhoidon esteitä murtava Omnipod System tarjoaa käyttäjille helppokäyttöisyyttä ja vapautta elää täyttä elämää omilla ehdoillaan.

Insulet Corporation

Insulet Corporation (NASDAQ: PODD) on innovatiivinen lääketieteellisten laitteiden valmistaja, jonka päätoimipaikka sijaitsee Massachusettsissa Yhdysvalloissa. Yritys on sitoutunut helpottamaan diabeteksesta ja muista sairauksista kärsivien ihmisten elämää Omnipod-tuotealustansa avulla. Omnipod Insulin Management System on ainutlaatuinen vaihtoehto perinteisille menetelmille antaa insuliinia. Yksinkertainen ja kätevästi kannettava kertakäyttöpumppu huolehtii keskeytyksettä insuliinin antamisesta jopa kolmen päivän ajan ilman tarvetta nähdä tai käsitellä neuloja. Omnipod-teknologia-alustaa räätälöimällä Insulet pystyy myös hyödyntämään pumpun ainutlaatuista rakennetta insuliinin lisäksi myös muiden ihonalaisesti annettavien lääkeaineiden antamisessa useilla hoitoalueilla. Yritys perustettiin vuonna 2000, ja yli 140 000 käyttäjää kaikkialla maailmassa saa elämäänsä lisävapautta ja -helppoutta Insuletin Omnipod Insulin Management System -järjestelmän ansiosta. Lisätietoja: www.insulet.com, www.myomnipod.com ja https://www.omnipodeurope.com.*

*1. heinäkuuta 2018 alkaen Insulet olettaa voivansa aloittaa Omnipod Insulin Management System -tuotteidensa suorajakelun Euroopassa, mukaan lukien myynti, markkinointi, koulutus ja asiakastukitoiminnot. Sen ansiosta Insulet pääsee entistä lähemmäksi diabetesyhteisöä ja tunnistaa mahdollisuutensa tukea pitkäaikaisesti eurooppalaisten asiakkaiden tarpeita, samalla tavalla kuin se jo nyt toimii Yhdysvalloissa ja Kanadassa.

Tulevaisuutta koskeva lausuma:
Tämä lehdistötiedote voi sisältää tulevaisuutta koskevia lausumia, jotka liittyvät Insuletin tulevaisuuteen liittyviin odotuksiin, ennakointiin, aikomuksiin, uskomuksiin tai strategioihin. Tällaiset tulevaisuutta koskevat lausumat perustuvat Insuletin nykyisiin odotuksiin ja uskomuksiin tulevaisuuden tapahtumista ja niiden mahdollisiin vaikutuksiin Insuletiin. Nämä lausumat eivät ole takeita siitä, että tulevaisuuden tapahtumat vaikuttavat Insuletiin odotusten mukaisesti. Tällaiset tulevaisuutta koskevat lausumat sisältävät lukuisia riskejä, epävarmuustekijöitä (joista osa on Insuletin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella) tai muita oletuksia, minkä takia todelliset tulokset tai todellinen suorituskyky voivat olennaisesti poiketa näistä tulevaisuutta koskevista lausumista. Ne sisältävät myös muita riskejä ja epävarmuuksia. Näitä kuvataan yrityksen vuosikertomuksessa lomakkeella 10-K, joka on jätetty Securities and Exchange Commission -virastolle 22.2.2018, kohdassa Risk Factor, sekä yrityksen Securities and Exchangelle ajoittain antamissa muissa asiakirjoissa. Jos jokin tai jotkin näistä riskeistä tai epävarmuuksista toteutuu tai jos mikä tahansa yrityksen oletuksista osoittautuu virheelliseksi, todelliset aineelliset vaikutukset voivat poiketa tulevaisuutta koskevista lausumista. Insulet ei sitoudu millään tavalla julkisesti päivittämään tai korjaamaan mitään tulevaisuutta koskevia lausumia.

Yhteyshenkilö, sijoittaja- ja lehdistösuhteet:
Deborah R. Gordon, 978 600 7717
Varapuheenjohtaja, sijoittaja- ja yrityssuhdeviestintä
dgordon@insulet.com
tai
Yhteyshenkilö, kansainväliset lehdistösuhteet:
Dominic Hulton, +44 20 3941 5374
Varapuheenjohtaja, markkinointi, Eurooppa
dhulton@insulet.com

Sharjah Announces its First Fully Integrated Investors Services Centre19.9.2018 16:36Tiedote

In a bid to support prospective foreign investors expand their international growth ambition in the UAE, its third largest emirate, Sharjah, has announced the launch of a digitally robust business facilitation initiative, the Investors Services Centre. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20180919005444/en/ General photo of Sharjah (Photo: Shurooq) The emirate’s investment and development authority, Shurooq, has partnered with Injazat Services, to develop this high-end facility to offer an exhaustive list of fully integrated business consultancy services, which will specially benefit new players on the UAE turf. The office will serve as a key access point for global business owners and investors in Sharjah, and serviced by a highly trained staff, will play an integral role in facilitating high-level and mid-level investments across a variety of sectors within the emirate. Through this service centre, investors will b

ISACA Research: Only 4 in 10 Tech Professionals Confident in Security of Their Organizations’ AI Deployments19.9.2018 16:00Tiedote