Moilas Oy

Isänpäivän aamiaisen herkullisimmat lämpimäiset - Moilasen Premium-riisipiirakka näyttääkin itse tehdyltä

Riisipiirakka on nappivalinta sekä tekemään arkisen aamiaisen tai välipalan astetta paremmaksi että juhlistamaan mitä tahansa merkkipäivää! Osta kotiin Moilasen Premium-riisipiirakkaa odottamaan sitä oikeaa hetkeä -  tarjoilupöydän takuusuosikki on jopa minuutissa valmiina pöytään.

Täysjyväruisjauhossa ja voissa sen salaisuus – Moilasen Premium-riisipiirakan maku ja ulkonäkö ovat peräisin joka kodin ruokakaapista löytyvistä perusraaka-aineista.

Moilasen Premium-riisipiirakan kuoren syvä rukiinen värisävy ja rapsakka suutuntuma tulevat ehdasta täysjyväruisjauhosta. Kuori on tehty oikeaan voihin, samoin kuin riisipuuro, joka haudutetaan huolella suurissa kattiloissa Moilasen leipomossa Pieksämäellä. Piirakat myös voidellaan valmiiksi.

Perinteisellä reseptillä leivotut Premium–riisipiirakat ovat kypsäpakasteita. Nopealla pakastamisprosessilla saadaan talteen kaikki uunituoreen piirakan parhaat aromit ja ominaisuudet.

Piirakoita ei ole tarkoitus säilyttää päiväkausia jääkapissa, vaan ottaa tarvittava määrä pakasteesta, lämmittää mikrossa tai uunissa ja laittaa heti tarjolle. Nopeimmillaan saat minuutissa itse tehdyn näköiset ja veroiset herkkulämpimäiset pöytään.

Hyvää ruokahalua!

Moilasen Premium-piirakka

Ainesosat: vesi, riisi, täysjyväruisjauho (18%), voi, rypsiöljy, maitojauhe, suola. Piirakka on laktoositon kuidun lähde. Saatavilla 6 kpl pusseissa sekä hyvin varustettujen kauppojen paistopisteistä yksittäiskappaleina. Suurtalouskeittiöiden pakkauskoko 88 kpl.

Yhteyshenkilöt

Kategoriapäällikkö Eriikka Koivisto, eriikka.koivisto@moilas.com, puh. 040 766 7047
Myyntijohtaja Lauri Kivirinne, lauri.kivirinne@moilas.com, puh. 050 384 0385

Kuvat

Lataa
Lataa

Paakarinpolku 1
76850 Naarajärvi

044 761 4411http://www.moilas.fi/

Moilas Oy

Moilasen leipomon tarina alkoi pienestä perheleipomosta v. 1955. Tänään Moilas Oy on yksi Suomen suurimmista yksityisistä leipomoista. Alusta asti toimintaa ovat ohjanneet Moilasen arvot: rakkaudella, rehdisti ja hyvistä raaka-aineista. Moilas Oy työllistää Pieksämäen Naarajärvellä noin 100 henkilöä. Vuonna 2016 liikevaihto oli noin 25 milj. euroa, josta viennin osuus oli noin kolmannes.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi