Iskelmä Gaala toteutetaan livestriiminä

Koronatilanteesta johtuen Iskelmä Gaala siirtyy livestriimikonsertiksi. Gaala lähetetään suorana lähetyksenä Tampere-talosta perjantaina 12.2.2021 klo 19. Konsertissa esiintyvät kaikki jo aiemmin julkistetut artistit: Behm, Erin, Ressu Redford, Erika Vikman, Reino Nordin, Irina, Tero Vesterinen ja Antti Ketonen.

Antti Ketonen kuva anna-kaisa noki-helmanen

Iskelmä Gaalassa palkitaan vuoden nais- ja miesartisti, vuoden tulokas/läpimurto, vuoden albumi, vuoden yhtye ja vuoden iskelmä. Palkinnot perustuvat Iskelmän nettisivuilla tammikuussa järjestettyyn vuosiäänestykseen. Lisäksi tilaisuudessa luovutetaan Iskelmän toimituksesta koostuvan raadin jakama Pro Iskelmä -palkinto sekä Teoston myöntämä Vuoden musiikintekijä-palkinto. Gaalalähetyksessä tullaan näkemään palkitsemisten lisäksi myös voittajien haastatteluja.

Iskelmä Gaala on aiempina vuosina myyty loppuun. Livestriimikonsertti antaakin nyt kaikille loistavan mahdollisuuden nauttia gaalasta omalla kotisohvalla.

- Olemme seuranneet koronatilannetta marraskuusta lähtien. On valitettavaa, mutta ymmärrettävää ja välttämätöntä siirtää gaala streamiksi yleisön ja artistien turvallisuuden vuoksi. Pyrimme tekemään gaalasta upean ja ikimuistoisen kokemuksen,” sanoo Iskelmän ohjelmapäällikkö Ari Ojala.

- Huippusuosittu Iskelmä Gaala on järjestetty Tampere-talossa jo 2000-luvun alkupuolelta. Tapahtuma on ollut monille tärkeä vuosittainen perinne ja kohokohta. Nyt iloitsemme siitä, että pystymme tarjoamaan elämyksen entistä isommalle yleisöjoukolle, sanoo Tampere-talon liiketoimintajohtaja Mika Nevalainen.

Striimilippujen myynti alkaa Lippu.fi:ssä torstaina 28.1. klo 9. Lippu sisältää oikeuden katsoa gaalaa 24 tunnin ajan.

www.tampere-talo.fi/tapahtumat/iskelmagaala2021/

Tampere-talo: Mika Nevalainen, liiketoimintajohtaja, 0400 882 024, mika.nevalainen@tampere-talo.fi

Iskelmä: Ari Ojala, ohjelmapäällikkö, 0500 750 272, ari.ojala@bauermedia.fi

Antti Ketonen kuva anna-kaisa noki-helmanen
Erin kuva anna-kaisa noki-helmanen
iskelmagaala2020-palkitut-artistit kuva anna-kaisa noki-helmanen
Reino Nordin kuva anna-kaisa noki-helmanen
Ressu Redford kuva anna-kaisa noki-helmanen

Tampere-talo on ohjelmistoltaan, tapahtumiltaan ja kävijämäärältään Suomen suurin ja monipuolisin kulttuuri- ja kongressikeskus ja tapahtumayhtiö. Yhtiömme toimii myös promoottorina tuottamalla tapahtumia ja konsertteja talon ulkopuolella, ja Events Tampere -tapahtumatoimistomme tuottaa yritystapahtumia ja kongressi- ja kokouspalveluita.

Visualisti ja valosuunnittelija Mikki Kunttu saa oman festivaalin22.2.2021 10:30:00 EETTiedote

Valosuunnittelija ja visualisti Mikki Kuntun 50-vuotisjuhlan kunniaksi Tampere-talossa järjestetään kansainvälinen festivaali syksyllä 2022. Tapahtuma kantaa nimeä Valossa Mikki Kunttu. Kunttu on yksi Suomen kansainvälisesti menestyneimmistä taiteilijoista, valosuunnittelijoista ja visualisteista. Festivaali esittelee Kuntun mittavaa uraa ja tarjoaa yleisölle mm. konsertin Tampere Filharmonian kanssa, gaalajuhlan, näyttelyn ja ammattilaisseminaarin. Kansainvälisessä gaalajuhlassa on mukana esiintyjiä ja taiteilijoita Kuntun uralta: Tero Saarinen Company, Apocalyptica, Chisu, Kimmo Pohjonen, Martti Suosalo sekä Bostonin Baletin, Tanskan Kuninkaallisen Baletin ja Cirque du Soleilin solisteja. Festivaali julkaistaan tänään maanantaina 22. helmikuuta, Kuntun 50-vuotissyntymäpäivänä. Tapahtuman lipunmyynti alkaa ja koko ohjelma julkaistaan vuoden 2021 aikana.

Taitoluistelun, jääkiekon ja esittävän taiteen huiput ainutlaatuisessa suurtuotannossa Uros Live -areenalla tammikuussa 202216.2.2021 11:30:00 EETTiedote

H. C. Andersenin rakastettu Lumikuningatar-tarina tuodaan ensimmäistä kertaa jäälle Suomessa. Tampereella joulukuussa 2021 avautuva Uros Live -areena tarjoaa ainutlaatuiset puitteet kaikkien aikojen suurimmalle kotimaiselle jäätuotannolle, jossa ovat mukana taitoluistelijat Kiira Korpi, Laura Lepistö, Susanna Rahkamo, Petri Kokko, Mila Kajas ja muodostelmaluistelujoukkue Marigold IceUnity. Jääkiekkoilijoista mukana ovat Niklas Hagman, Marko Anttila, Jenni Hiirikoski ja Pekka Saravo. Esityspäivät ovat 1.-3.1.2022. Kyseessä on koko perheelle sopiva jääshow. Liput tulevat myyntiin maanantaina 22.2.

Toppartister inom konståkning, ishockey och föreställande konst i en unik storproduktion på Uros Live-arena i januari 202216.2.2021 11:30:00 EETTiedote

H. C. Andersens älskade berättelse Snödrottningen för första gången på is i Finland. Uros Live-arenan, som invigs i Tammerfors i december 2021, erbjuder en enastående estrad för alla tiders största inhemska isproduktion. I produktionen medverkar konståkarna Kiira Korpi, Laura Lepistö, Susanna Rahkamo, Petri Kokko, Mila Kajas, konståkningslaget Marigold IceUnity samt hockeyspelarna Niklas Hagman, Marko Anttila, Jenni Hiirikoski och Pekka Saravo. Showen visas den 1–3 januari 2022. Isshowen är en föreställning för hela familjen. Biljettförsäljningen börjar måndagen den 22 februari. En av de föreställningarna ges på svenska.

Tulossa kaikkien aikojen suurin kotimainen jääshow3.2.2021 12:46:08 EETKutsu

Tule kuulemaan kaikkien aikojen suurimmasta, täynnä tähtiä oleva kotimaisesta jääshow’sta. Suurtuotannon toteuttaa kansallisesti ja kansainvälisesti tunnettu ja noteerattu taiteellinen työryhmä. Tilaisuudessa paljastetaan kansainvälisesti tunnustusta saaneiden kotimaisten tähtien koko esiintyjälista, joka sisältää kotimaamme nimekkäimmät taitoluistelijat ja jääkiekkoilijat. Osallistumalla tilaisuuteen pääset haastattelemaan tuotannon tähtikaartia sekä taiteellisen työryhmän edustajia.