Isku avaa pääkaupunkiseudun kolmannen showroomin Helsingin keskustaan

Isku avasi 16.5. uuden showroomin Helsingin ydinkeskustaan Kalevankadulle. Showroomin osoite on Kalevankatu 4, Helsinki.

ISKU showroom

”Showroomimme sijaitsevat nyt Espoossa, Vantaalla ja Helsingissä, ja pystymme tarjoamaan pääkaupunkiseudulla asiakkaillemme ja sidosryhmille kokonaisvaltaista ja strategiamme mukaista parasta ja nopeaa palvelua. Showroomissa on näyttävästi esillä erilaiset työntekemistä tukevat vyöhykkeet, tervetuloa tutustumaan!” sanoo Isku Interiorin myyntijohtaja Jari-Pekka Jokio.

Iskun työympäristöjen suunnittelu pohjautuu neljään erilaiseen vyöhykkeeseen: focus, share, join ja relax. Yhdessä ratkaisut tarjoavat kokonaisuuden, jossa on hyvä prosessoida tietoa, jakaa ajatuksia, ideoida spontaanisti sekä virkistäytyä ja latautua. Tärkeintä on antaa työntekijälle vapaus valita kutakin tehtävää parhaiten tukeva työskentelyratkaisu, ja tehdä sen vaihtamisesta päivän mittaan mahdollisimman helppoa.

Focus-ratkaisut tukevat keskittymistä sekä itsenäistä tiedon prosessointia ja tuottamista. Ratkaisut ovat parhaimmillaan etenkin keskittynyttä yksintyöskentelyä vaativissa toimistotiloissa. Focus-työskentelyä tapahtuu työpöydän äärellä, mutta myös äänieristetyt vetäytymiskalusteet ja akustoidut ratkaisut edistävät yksintyöskentelyä. Avotoimistoissa tilaa voidaan jakaa erilaisin seinäkkein, säilytysratkaisuin tai esimerkiksi sijoittamalla tilojen väliin yhteisiä istuinryhmiä.

Share-ratkaisut tukevat tiedon jalostamista ja jakamista yhdessä etukäteen suunnitelluissa tapaamisissa ja neuvotteluissa. Hyvin suunniteltu kokoustila tukee tiimityöskentelyä ja tiedon jakamista työkavereiden ja asiakkaiden kanssa. Neuvottelutilat toimivat myös yrityksen käyntikorttina asiakkaille ja muille sidosryhmille ja ne tärkeällä tavalla rakentavat yrityksen brändiä.

Join-ratkaisut tarjoavat tiloja tiedon nopealle yhdistelylle ja ideoimiselle yhdessä toisten kanssa spontaaneissa tilanteissa. Ajatusten jakaminen etukäteen suunnittelemattomasti vahvistaa työyhteisön positiivista sosiaalista vuorovaikutusta, osallisuutta sekä tukee innovatiivista ideointia.

Relax-ratkaisuilla tarjotaan työntekijöille tiloja virkistäytymiseen ja latautumiseen. Taukotilat tukevat työhyvinvointia tarjoamalla ajatuksille aikaa rauhoittua. Relax-ratkaisuissa oleellista on myös tarjota toimivat tilat ruokailuun ja kahvitaukoihin.

”Työhyvinvoinnin ja työssä viihtyvyyden kannalta on olennaista vaihtaa työasentoa ja jopa työpistettä päivän aikana. Osan päivästä voi seistä sähköpöydän äärellä ja osan istua mukavalla sohvalla sohvapöydän äärellä. Käyttäjän ja yrityksen tarpeiden pohjalta suunniteltu monitilatoimisto auttaa suoriutumaan erilaisista työtehtävistä parhaalla mahdollisella tavalla huomioiden niin yksityisyyttä kuin yhteisöllisyyttä sopivalla tavalla. Työntekijän aktivointi ja hetkittäinenkin poistuminen tarkkuutta vaativan työn ääreltä parantaa työhyvinvointia ja ylläpitää toimintakykyä”, toteaa Antti Olin.

Jari-Pekka Jokio, myyntijohtaja, Isku Interior Oy
puh. 044 792 4919, jari.jokio@isku.com