Isku esittelee uniikkeja ratkaisuja työ-, oppimis- ja terveydenhoitoympäristöihin Tukholman huonekalumessuilla

Isku juhlii 90-vuotista taivaltaan osallistumalla Tukholman huonekalumessuille 6.-10. helmikuuta 2018. Osastolla A25:25 Isku esittelee uusia moderneja ratkaisuja erilaisiin työ-, oppimis- ja terveydenhoitotiloihin.

Hangaround

“Moderni työympäristö antaa ihmisille vapauden valita missä ja miten työskennellä. Tukholman messuilla esittelemme ratkaisuja juuri tähän. Esittelemme viimeisimmät huonekaluratkaisumme sekä myös uuden virtuaalisen työympäristön, joka tarjoaa helpon ja nopean tavan tutustua erilaisiin työtiloihin. Hangaround on täysin uusi ja leikkisä kohtaamisratkaisu jokaiseen ympäristöön, kun taas Tutto on elegantti ja monipuolinen tuoliperhe. Isku Working 360 virtuaalinen ympäristö esittelee laajaa mallistoamme ja auttaa asiakkaitamme helposti löytämään parhaita ratkaisuja juuri heidän tarpeisiinsa. Iskun koko mallisto on saatavilla myös antimikrobisena vaihtoehtona, joka vähentää mikrobien kasvua kosketuspinnoilla. Antimikrobisuus on tehokas tapa vähentää esimerkiksi sairaspoissaoloja, ja se edesauttaa terveyttä julkisissa tiloissa”, sanoo Antti Olin, Iskun Working-asiakasalueen johtaja.

Esittelyssä Hangaround

”Hangaround on paitsi hauska tapa istua, myös ergonominen vaihtoehto perinteiselle staattiselle istuma-asennolle. Inspiraatio kalusteen suunnitteluun on lähtöisin istumisen haittojen tiedostamisesta. Esimerkiksi koulu- ja työympäristöissä ihmiset viettävät usein tunteja paikoillaan, jolloin kaikki suurimmat lihasryhmät passivoituvat, alaselkä kuormittuu, aineenvaihdunta hidastuu ja ajatukset takkuavat. Toisaalta jo pienikin ylläpidettävä liike tai usein vaihtuva vartalonasento aktivoi kehoa ja mieltä. Mitäpä jos seuraava kokous, ryhmätyö tai aivoriihi toteutettaisiinkin rennommin Hangaround -keinukalusteessa?”

Suunnittelija Kaisa Jäntti

Esittelyssä Tutto

Tutto on tuoliperhe, joka muuntuu moneen tarkoitukseen. Tuolissa on yksi istuinosa, jonka saa puisena puristeena tai verhoiltuna. Istuinosaan kiinnitetään matalampi tai korkeampi selkänoja puisena tai verhoituna.

”Halusin suunnitella tuolin, josta sisustusarkkitehdit ja arkkitehdit saisivat monipuolisen työkalun tilojen kalustamiseen. Tuolin tuoteperhe koostuu yhdestä istuinpuristeesta, johon voidaan liittää erilaisia selkänojia ja jalkoja.”

Suunnittelija Mikko Laakkonen

Isku Working 360

Isku Working 360 antaa kuvan Iskun ratkaisuista työympäristöihin. Visuaalisen ja hauskan työkalun avulla voi helposti tutustua erilaisiin työskentelytiloihin.

Monitilatoimisto antaa työntekijälle vapauden valita kutakin tehtävää parhaiten tukevan työskentelytilan. Isku Working 360 on virtuaalinen työkalu, joka auttaa löytämään jokaiseen tilaan ja tilanteeseen oikean ratkaisun. Kyseessä voi olla keskittymistä vaativa työ, ajatustenvaihto tai ideointi työtovereiden kanssa tai vaikkapa rauhallinen ympäristö tärkeiden päätösten tekemiseen. Isku 360-virtuaalitoimisto auttaa sinua kaikissa tilanteissa.

Isku+

Isku+ on maailman ensimmäinen ja ainoa huonekaluratkaisu, joka edesauttaa työympäristöjen puhtautta. Isku+ kalusteet vähentävät bakteerien leviämistä luonnollisin keinoin. Tutkittu ja pysyvä antimikrobinen ominaisuus vähentää bakteerien ja virusten kasvua kosketuspinnoilla. Isku+ ratkaisut parantavat hyvinvointia ja yrityskuvaa luomalla turvallisen työympäristön. Lue lisää Isku+ -ratkaisuista https://www.isku.com/iskuplus/

Antti Olin, Director, Working, Isku Interior Oy,
puh. +358 44 792 3361 antti.olin@isku.com

Hangaround
Tutto
Isku Working 360
Isku+

Isku valitsi vuoden 2017 parhaat kumppanit29.1.2018 10:00Tiedote

Isku valitsi vuoden 2017 parhaat tehtaan kumppanit sekä tuotekumppanit. Koskinen Oy valittiin vuoden 2017 kumppaniksi tehtaiden materiaalitoimittajana. Isku valitsi ER Pahvityö Oy:n vuoden 2017 kumppaniksi parhaan palvelun tarjoajana tehtaalle. Isku ja ER Pahvityö tekevät yhteistyötä pakkaussuunnittelussa. Isku valitsi Salli Systemsin ja Loook Industries Oy:n vuoden tuotekumppaneiksi. Salli Satulatuolit täydentävät Iskun mallistoa ergonomisilla satulatuoleilla, ja Loook Industries sai palkinnon suomalaisesta muotoilusta ja innovatiivisista tuotteistaan.