Isku ja Framery aloittavat yhteistyön

TIEDOTE 12.1.2018. Isku ja äänieristettyjen toimistoratkaisujen globaali markkinajohtaja Framery ovat tehneet yhteistyösopimuksen. Yhteistyön tavoitteena on tehdä onnellisia työpaikkoja tarjoamalla parhaat ratkaisut ihmisten ja työyhteisöjen käyttöön.

Kuvassa vasemmalta oikealle: Lasse Karvinen (Head of Sales, Framery), Samu Hällfors (CEO, Framery), Jari-Pekka Jokio (myyntijohtaja, Isku), Arto Tiitinen (toimitusjohtaja, Isku).

”Framery on kumppanina kotimainen maailman markkinajohtaja ja yhteistyö mahdollistaa kasvun sekä kansainvälistymisen, ja tuo työtä Suomeen. Haluamme palvella asiakkaita yhden luukun periaatteella ja otamme kokonaisvastuun asiakkaan kohteesta aina ensimmäisistä hetkistä kokonaisuuden valmistumiseen asti. Yritystemme tarinat, arvomme sekä mallistomme tukevat toisiaan, ja kokonaistoimitusten avulla pystymme palvelemaan asiakkaita parhaalla ja nopealla tavalla”, sanoo Iskun toimitusjohtaja Arto Tiitinen.

”Yhteistyö Iskun kanssa innostaa minua erityisesti, koska jaamme yhteiset arvot. Ihmiskeskeisyys, vastuu suomalaisten työpaikkojen onnellisuudesta ja menestyksestä - ei pelkästään työnantajina vaan myös onnellisten työpaikkojen mahdollistajina yhdessä asiakkaidemme kanssa. Tuotteiden valmistaminen Suomessa on vahva yhteinen DNA yhteistyön taustalla. Suomi on työympäristöjen kehityksen kärkimaa ja on innostavaa työskennellä edelläkävijöiden kanssa”, sanoo Frameryn toimitusjohtaja Samu Hällfors.

Framery on pioneeri äänieristettyjen toimistoratkaisujen suunnittelussa ja valmistuksessa. Olemme johtava toimittaja ja ainoa pelkästään niihin keskittynyt yritys. Käyttökokemus on ykkösprioriteettimme, sillä tuotteidemme tehtävä on tehostaa työskentelyä ja auttaa ihmiset parempiin suorituksiin. Asiakkainamme on yrityksiä pienistä toimistoista maailman tunnetuimpiin brändeihin kuten Cloudera, Deloitte, Microsoft ja SAP.

Framery lyhyesti:

- Pääkonttori ja tehdas Tampereella