Isku ja Framery aloittavat yhteistyön

TIEDOTE 12.1.2018. Isku ja äänieristettyjen toimistoratkaisujen globaali markkinajohtaja Framery ovat tehneet yhteistyösopimuksen. Yhteistyön tavoitteena on tehdä onnellisia työpaikkoja tarjoamalla parhaat ratkaisut ihmisten ja työyhteisöjen käyttöön.

Kuvassa vasemmalta oikealle: Lasse Karvinen (Head of Sales, Framery), Samu Hällfors (CEO, Framery), Jari-Pekka Jokio (myyntijohtaja, Isku), Arto Tiitinen (toimitusjohtaja, Isku).

”Framery on kumppanina kotimainen maailman markkinajohtaja ja yhteistyö mahdollistaa kasvun sekä kansainvälistymisen, ja tuo työtä Suomeen. Haluamme palvella asiakkaita yhden luukun periaatteella ja otamme kokonaisvastuun asiakkaan kohteesta aina ensimmäisistä hetkistä kokonaisuuden valmistumiseen asti. Yritystemme tarinat, arvomme sekä mallistomme tukevat toisiaan, ja kokonaistoimitusten avulla pystymme palvelemaan asiakkaita parhaalla ja nopealla tavalla”, sanoo Iskun toimitusjohtaja Arto Tiitinen.

”Yhteistyö Iskun kanssa innostaa minua erityisesti, koska jaamme yhteiset arvot. Ihmiskeskeisyys, vastuu suomalaisten työpaikkojen onnellisuudesta ja menestyksestä - ei pelkästään työnantajina vaan myös onnellisten työpaikkojen mahdollistajina yhdessä asiakkaidemme kanssa. Tuotteiden valmistaminen Suomessa on vahva yhteinen DNA yhteistyön taustalla. Suomi on työympäristöjen kehityksen kärkimaa ja on innostavaa työskennellä edelläkävijöiden kanssa”, sanoo Frameryn toimitusjohtaja Samu Hällfors.

Framery on pioneeri äänieristettyjen toimistoratkaisujen suunnittelussa ja valmistuksessa. Olemme johtava toimittaja ja ainoa pelkästään niihin keskittynyt yritys. Käyttökokemus on ykkösprioriteettimme, sillä tuotteidemme tehtävä on tehostaa työskentelyä ja auttaa ihmiset parempiin suorituksiin. Asiakkainamme on yrityksiä pienistä toimistoista maailman tunnetuimpiin brändeihin kuten Cloudera, Deloitte, Microsoft ja SAP.

Framery lyhyesti:

- Pääkonttori ja tehdas Tampereella
- Yli 160 työntekijää Suomessa ja maailmalla
- Liikevaihdon kasvu vuodesta 2014/ 1,2M€ -> 2017/ 40M€
- Liikevaihtotavoite vuodelle 2020/ 200M€
- 90% liikevaihdosta tulee globaaleilta markkinoilta
- 80% käyttämistämme materiaaleista tulee Suomesta
- Yli 160 jälleenmyyjää ympäri maailman

Arto Tiitinen, toimitusjohtaja
Isku-Yhtymä Oy, puh. 0400 566875
arto.tiitinen@isku.com

SamuHällfors, CEO, Framery Oy
puh. +358 505175818
samu.hallfors@frameryacoustics.com

Isku valitsi vuoden 2017 parhaat kumppanit29.1.2018 10:00Tiedote

Isku valitsi vuoden 2017 parhaat tehtaan kumppanit sekä tuotekumppanit. Koskinen Oy valittiin vuoden 2017 kumppaniksi tehtaiden materiaalitoimittajana. Isku valitsi ER Pahvityö Oy:n vuoden 2017 kumppaniksi parhaan palvelun tarjoajana tehtaalle. Isku ja ER Pahvityö tekevät yhteistyötä pakkaussuunnittelussa. Isku valitsi Salli Systemsin ja Loook Industries Oy:n vuoden tuotekumppaneiksi. Salli Satulatuolit täydentävät Iskun mallistoa ergonomisilla satulatuoleilla, ja Loook Industries sai palkinnon suomalaisesta muotoilusta ja innovatiivisista tuotteistaan.