Isku ja Konecranes yhteistyöhön Lahden tehtaalla

Iskun tehdasinvestoinnin valmistuessa Isku on tehnyt Lahden tehtaan tuotantolinjojen huollossa ja kunnossapidossa sopimuksen Konecranesin kanssa vuoden 2018 alusta.

Kuvassa vasemmalta: Saku Antikainen (tuotantojohtaja, Isku,), Juha-Matti Lähteenmaa (hankintajohtaja, Isku), Arto Tiitinen (toimitusjohtaja, Isku), Kari Åkman (Vice President, Industrial Service, Konecranes) ja Jukka Penttinen (Area Director, Machine Tool Service Finland & Estonia, Konecranes)

”Konecranesilla on pitkä kokemus konepajateollisuuden huoltotoiminnasta. Heillä on vahvat näytöt siitä, miten tuotannon kokonaistehokkuutta kehitetään. Haluamme tuoda tämän näkökulman ja osaamisen kalusteteollisuuden tuotannon huoltoon ja ylläpitoon. Investoinnit tehtaalle mahdollistavat liikevaihtomme kaksinkertaistamisen jatäsmälliset asiakastoimitukset edellyttävä, että tuotanto toimii ilman katkoksia. Uusien koneiden kokonaistehokkuus perustuu ennakoivaan huoltoon ja sillä on suuri merkitys täsmällisiin toimituksiin”, sanoo Iskun toimitusjohtaja Arto Tiitinen.

”Konecranesille on tärkeää päästä hyödyntämään tuotantolaitteiden ja prosessien kunnossapito-osaamistamme uudella toimialalla.On erityisen hienoa olla kumppani alan suurimman teollisen toimijan kanssa. Tavoitteenamme on auttaa asiakkaitamme, tässä tapauksessa Iskun Lahden tehdasta, saavuttamaan tuotantolinjojen maksimikäyttöasteet ja uuden teknologian antamat mahdollisuudet”, sanoo Konecranesin Vice President, Industrial Service Kari Åkman.

Arto Tiitinen
Isku-Yhtymä Oy
arto.tiitinen@isku.com

Kari Åkman