Isku

ISKU JA SIPARILA YHTEISTYÖHÖN

Perinteikkäät suomalaiset yritykset Siparila ja Isku yhdistivät osaamisensa ja saivat mukaansa nuorta voimaa muotoilija Janne Tyyrismaan muodossa. Yhteistyön tuloksena syntyi moderni, alusta loppuun suomalainen puutarhakalustesarja Seiskari.

Kumppanuus Iskun ja Siparilan välillä syntyi luontevasti, sillä molemmat arvostavat laatua, kestävyyttä, ammattitaitoa ja elämyksellistä viihtyvyyttä tuotteissaan. Seiskari on elävä esimerkki tuotteesta, jonka elinkaari on seurattavissa malliluonnoksesta myymälään ja kaikki vaiheet tapahtuvat Suomessa.

"On hienoa olla mukana suomalaisessa projektissa ja suunnitella moderni puutarhakalustesarja tutusta materiaalista. Mänty on helppohoitoinen puu ja se kestää hyvin vaativaa ilmastoamme. Tämä tekee siitä täydellisen materiaalin puutarhakalusteisiin", kertoo Seiskarin suunnitellut Jyväskyläläinen muotoilija Janne Tyynismaa.

Seiskari-puutarhamallisto on suunniteltu skandinaavisen vilpittömään tyyliin palvelemaan erilaisia käyttökohteita. Sen konstailematon muotoilu sopii mainiosti mökkirannoille, omakotitalojen terasseille ja kaupunkiasuntojen parvekkeille. Seiskari on siroutensa ja keveytensä vuoksi helppo siirrellä ja kätevä säilyttää.

Lisätiedot:

Toimitusjohtaja Arto Tiitinen, arto.tiitinen@isku.fi<mailto:arto.tiitinen@isku.fi>, 0400 566 875 Toimitusjohtaja Juha Sojakka, juha.sojakka@siparila.fi<mailto:juha.sojakka@siparila.fi>, 044 333 4610 Muotoilija Janne Tyynismaa, janne@saarikoskityynismaa.fi<mailto:janne@saarikoskityynismaa.fi>, 040 555 4671

Painolaatuiset kuvat: www.isku.fi<http://www.isku.fi> &rarr; Lehdistölle &rarr; Kuvapankki

Isku on suomalainen vuonna 1928 Lahteen perustettu perheyritys, joka suunnittelee, valmistaa ja markkinoi kalusteita ja kokonaisvaltaisia sisustusratkaisuja koteihin, keittiöihin, kouluihin, toimistoihin ja kaikkiin julkisiin tiloihin Suomessa, Pohjoismaissa, Baltiassa ja Venäjällä. Isku työllistää noin 1000 henkilöä, joista Lahdessa noin 600. www.isku.fi<http://www.isku.fi/_>

Isku
Mukkulankatu 19
15101 LAHTI

029 086 3000http://www.isku.fi

Olemme moderni 85-vuotias lahtelainen perheyritys. Suunnittelemme ja valmistamme korkealaatuisia huonekaluja sekä uudistamme suomalaisia koteja luomalla tyylikkäitä ja trendikkäitä sisustusratkaisuja.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Isku

Iskun tehtaat eivät enää tarvitse ympäristölupaa29.10.2015 16:00:00 EETTiedote

Isku-Interior Oy/Tiedote 29.10.2015, klo 16.00. Iskun pitkäjänteinen työ tuotannon liuotin- eli VOC-päästöjen vähentämiseksi on johtanut siihen, että Iskun ympäristölupa on rauetettu Etelä-Suomen aluehallintoviraston päätöksellä. Ympäristöluvan rauettaminen on yksi merkittävä askel Iskun kehitysohjelmassa. Isku haluaa olla edelläkävijä ja tuottaa asiakkaille ympäristömyötäisiä tuotteita kotimaassa tuotetuista materiaaleista mahdollisimman pienin ympäristövaikutuksin.

Isku järjestää historiallisen suuren muotoilukilpailun10.9.2015 16:14:40 EESTTiedote

Isku Interior Oy/10.9.2015. Isku järjestää ammattilaisille Suomi100 Muotoilukilpailun, joka juhlistaa maan 100-vuotispäivää ja suomalaista kalustemuotoiluosaamista. Kilpailu on kaksivaiheinen tuotesuunnittelukilpailu, jonka tavoitteena on löytää Iskun teolliseen valmistukseen ja myyntiin sopivia kalustetuoteperheitä. Palkintosumma on huomattavat 24 000€. Juryssa istuu muotoilualan tunnettujen nimiä; Sisustusarkkitehti SIO Jenni Roininen, Sisustusarkkitehti, Muotoilija SIO Päivi Meuronen, Sisustusarkkitehti, muotoilija Raimo Räsänen sekä Iskun puolelta Muotoilujohtaja Antti Olin, Hallituksen puheenjohtaja Seppo Vikström ja Toimitusjohtaja Arto Tiitinen. Kilpailu alkaa välittömästi ja voittaja julkistetaan 5.4.2016. Voittaneista ja kunniamaininnan saaneista ehdotuksista järjestetään näyttely.