Isku kalustaa Suomen suurlähetystöjä ja edustustoja ympäri maailman

Isku Interior Oy on voittanut tarjouskilpailun työpistekalusteista, jonka perusteella Isku Interior kalustaa Suomen suurlähetystöjen kanslioita ympäri maailmaa. Sopimus on voimassa 30.9.2018 saakka.

Isku on aikaisemmin kalustanut tiloja Meksikossa, Yhdysvalloissa, Intiassa, Marokossa, Saudi Arabiassa, Latviassa, Ukrainassa, Sveitsissä, Venäjällä, Belgiassa ja Bulgariassa. Tällä hetkellä kalustaminen on menossa Brasiliassa, Italiassa ja Hollannissa.

”Tämä sopimus on tärkeä voitto Iskulle ja se mahdollistaa kalusteidemme viennin moneen maanosaan. Sopimus tuo työtä Suomeen. Olemme keskittäneet hankintojamme ja tuotantomme Suomeen. Lahteen keskittynyt tuotanto mahdollistaa täsmälliset toimitukset”, kertoo Isku-Yhtymän toimitusjohtaja Arto Tiitinen.

Ulkoasiainministeriön ylitarkastaja Vesa Leino sanoo, että tarjouskilpailu oli tasoltaan tiukka. Tehty sopimus tuottaa myös prosessihyötyä UM:lle, kun on tehty pitempiaikainen puitesopimus, jolla työpistekalusteet eli työpöydät, työtuolit ja muut tavanomaiset kalusteet ostetaan yhdeltä toimittajalta kokonaistaloudellisesti edullisesti. Sopimus sisältää optiona myös mahdollisuuden ostaa muita edustustoissa tarvittavia kalusteita.

Arto Tiitinen, toimitusjohtaja, Isku-Yhtymä Oy, puh. +358 400 566875, arto.tiitinen@isku.com