Isku mukana Lontoon pörssin omistajayhtiö LSEG:n julkaisemalla eurooppalaisten kasvuyritysten listalla

”Listalle nouseminen muiden inspiroivien suomalaisyritysten kanssa osoittaa, että pitkäjänteinen työmme tuottaa tulosta niin kotimaassa kuin kansainvälisillä markkinoilla. Erityisesti sydäntä lämmittävää on, että Isku nähdään talouskasvun vauhdittajana. Määrätietoinen työ investointien ja hankintojen keskittämiseen kotimaahan sekä systemaattinen kilpailukyvyn kehittäminen yhdistettynä kansainvälistymiseen ja uusiin innovatiivisiin ratkaisuihin, kuten antimikrobisiin kalusteisiin, alkaa kantaa hedelmää. Iskun näkymät tuleville vuosille ovat hyvät”, Iskun toimitusjohtaja Arto Tiitinen sanoo.

Isku täyttää 90 vuotta vuonna 2018 ja järjestää juhlavuoden kunniaksi muotoilukilpailun12.9.2017 16:21Tiedote