Isku mukana Lontoon pörssin omistajayhtiö LSEG:n julkaisemalla eurooppalaisten kasvuyritysten listalla

”Listalle nouseminen muiden inspiroivien suomalaisyritysten kanssa osoittaa, että pitkäjänteinen työmme tuottaa tulosta niin kotimaassa kuin kansainvälisillä markkinoilla. Erityisesti sydäntä lämmittävää on, että Isku nähdään talouskasvun vauhdittajana. Määrätietoinen työ investointien ja hankintojen keskittämiseen kotimaahan sekä systemaattinen kilpailukyvyn kehittäminen yhdistettynä kansainvälistymiseen ja uusiin innovatiivisiin ratkaisuihin, kuten antimikrobisiin kalusteisiin, alkaa kantaa hedelmää. Iskun näkymät tuleville vuosille ovat hyvät”, Iskun toimitusjohtaja Arto Tiitinen sanoo.

Isku täyttää 90 vuotta vuonna 2018 ja järjestää juhlavuoden kunniaksi muotoilukilpailun12.9.2017 16:21Tiedote

LeaseGreen suunnittelee ja rakentaa Iskun tilaaman Lahden ammattikorkeakoulun kiinteistötekniikan28.4.2017 08:15Tiedote

Isku-Yhtymä Oy/TIEDOTE 28.4.2017 KLO 8.15. LeaseGreen suunnittelee ja toteuttaa kiinteistötekniikan Lahden ammattikorkeakoulun uuteen kampukseen avaimet käteen -toteutuksena. LeaseGreenin vastuulla on automaatio, ilmanvaihto, lämmitys- ja viilennysratkaisut sekä aurinkosähköjärjestelmä. LAMKin uusia tiloja rakennetaan parhaillaan Iskun entiseen tehdaskiinteistöön, joka saneerataan täydellisesti. Kohteen talonrakentamisen töiden pääurakoitsija on SRV.

SRV on valittu toteuttamaan tilojen saneeraus Lahden ammattikorkeakoululle20.2.2017 10:00Tiedote

TIEDOTE 20.2.2017 KLO 10.00. Isku-Yhtymän Mukkulankatu 19:ään sijoittuvien Lahden ammattikorkeakoulun vuokratilojen saneeraustyö on vauhdissa. Uudenaikaisen ja Euroopan mittapuulla korkeatasoisen korkeakoulukampuksen pääurakoitsijana toimii SRV ja sivu-urakoitsijana LeaseGreen Oy. Tällä hetkellä työmaalla on meneillään väliseinä- ja maalaustyöt. Hankeaikataulu on suunniteltu siten, että LAMK aloittaa toimintansa Mukkulankadulla lukuvuoden 2018-2019 alusta lähtien.