Isku on pääyhteistyökumppanina Astanan maailmannäyttelyssä Kazakstanissa

Suomen paviljongin teema on ”Sharing Pure Energy”. Suomi-paviljonki rakentuu neljästä kokonaisuudesta, jotka ovat puhdas energia, Smart city, puhdas vesi sekä koulutus. Isku kalustaa Suomen Paviljongin Business Loungen ja esittelee myös Suomi-paviljongin koulutukseen keskittyvällä osastolla ratkaisujaan nykyaikaisesta oppimisympäristöstä. Digitalisoituminen ja uudet tekniset välineet muuttavat jatkuvasti toimintaympäristöjä. Uudet ratkaisut muovaavat oppimisympäristöjen vaatimuksia ja toiminnallisuuksia.

”Pääyhteistyökumppanuus vahvistaa Iskun näkyvyyttä Kazakstanissa ja sen lähimarkkina-alueilla. Kazakstan tarjoaa hyvän mahdollisuuden Iskulle, sillä Kazakstanissa on nyt ja tulevaisuudessa merkittävät investoinnit oppi- ja sairaalaympäristöihin. Iskun Active Learning-konsepti ja antimikrobiset ratkaisut oppiympäristöihin ja sairaaloihin tuovat lisäarvoa Kazakstanin asiakkuuksille. Maailmannäyttely on merkittävä osa Iskun näkyvyyden ja tunnettuuden kasvattamisessa Kazakstanissa”, sanoo Iskun VP Sales Global Markets Tapio Sieviläinen.

”Suomea ja suomalaista koulutusta arvostetaan vahvasti maailmalla. Vuorovaikutteisuus ja yhdessä tekeminen ovat avainasemassa suomalaisessa koulussa. Inspiroivat ja uutta opetusta tukevat tila-ja kalusteratkaisut herättävät kiinnostusta Kazakstanissa”, sanoo Iskun Brändi- ja muotoilujohtaja Antti Olin.

Tapio Sieviläinen
VP Sales Global Markets