Isku perusti myyntiorganisaation Kazakstaniin ja avaa showroomin Astanaan

Isku perusti myyntiorganisaation Kazakstaniin ja avaa showroomin Kazakstanin pääkaupunkiin Astanaan. Isku oli pääyhteistyökumppani Astanan 2017 maailmannäyttelyssä, jonka yhtenä teemana oli koulutus.

”Olemme toteuttaneet projekteja Kazakstaniin useita vuosia. Menestyksekäs maailmannäyttely ja sen herättämä suuri kiinnostus Iskun asiantuntijuutta kohtaan etenkin oppimisympäristöjen ja sairaalakalustamisen parissa mahdollistivat showroomin avaamisen ja myyntiorganisaation perustamisen. Showroom avataan tänään 11. huhtikuuta ja meillä on kunnia saada suurlähettiläs Mikko Kivikoski pitämään avajaispuheen”, sanoo Tapio Sieviläinen VP Sales Global Markets.

Isku on keskittänyt koko tuotannon Lahteen. Iskulla on 38 showroomia yhteensä kymmenessä maassa. Suomen ja Kazakstanin lisäksi Iskulla on omat myyntiorganisaatiot Pohjoismaissa, Baltiassa, Puolassa, Venäjällä ja Lähi-idässä.

Tapio Sieviläinen
VP Sales Global Markets