Iskulle myönnetty työterveys ja -turvallisuusjärjestelmän sertifikaatti

”Panostamme henkilöstömme työturvallisuuteen osana kehitysohjelmaamme. Työturvallisuus ja -terveys on tänä vuonna nostettu yhdeksi yrityksemme painopistealueeksi. Haluamme sitouttaa kaikki työntekijämme työturvallisuuden kehittämiseen. Tavoitteenamme on nolla tapaturmaa. Meillä on pitkä historia sertifioiduissa johtamisjärjestelmissä laatu- ja ympäristöpuolella. Sertifioitu työterveys ja -turvallisuusjärjestelmä on johtamisemme työkalu”, sanoo Isku-Yhtymän toimitusjohtaja Arto Tiitinen.

Arto Tiitinen, toimitusjohtaja, Isku-Yhtymä Oy, puh. +358 400 566875, arto.tiitinen@isku.com

Isku on suomalainen vuonna 1928 Lahteen perustettu perheyritys.Isku suunnittelee, valmistaa ja markkinoi kalusteita ja kokonaisvaltaisiasisustusratkaisuja sekä koteihin että kouluihin,toimistoihin, terveydenhuoltoon ja kaikkiin julkisiin tiloihin. Koko Suomen kattavanIsku-myymäläketjun lisäksi Isku toimii Pohjoismaissa, Baltiassa, Puolassa, Venäjällä sekä Lähi-idässä. Iskun omat huonekalutehtaat sijaitsevatLahdessa. Isku noudattaa ISO 9001 -laatujärjestelmää ja toimii aktiivisesti ekologisen tuotannon kehittäjänä: Isku saiISO 14001 -ympäristösertifikaatin ensimmäisenä alalla, jatänä päivänä koko tuotanto on PEFC-sertifioitua, eli kaikenIskun käyttämän puun alkuperä on tunnettua ja kestävän kehityksenperiaatteiden mukaan tuotettua.