Iskun innovaatio eliminoi bakteerit

Isku Health -rekka kiertää Suomea ja Eurooppaa syksyn 2016 ajan. Iskun asiantuntijat jakavat rekassa tietoa antimikrobisten ratkaisuiden merkityksestä ihmisten hyvinvointiin. Iskun antimikrobisten kalusteiden mallisto on Iskun pitkäaikaisen tuotekehityksen tulos. Antimikrobisten materiaalien teho on todistettu laajalla testauksella ja tuotekehityksen taustalla on paljon kansainvälistä tieteellistä tutkimusta. Mallistoon valitut antimikrobiset materiaalit tuhoavat myös antibioottiresistantteja bakteereita - ns. superbakteereita - ja jopa viruksia.

”Iskun antimikrobiset kalusteratkaisut ovat Suomessa valmistettua suomalaista designia. Tartuntataudit ja antibioottiresistanssi ovat kasvava globaali ongelma, jonka torjumiseksi Health-mallistolla on selkeä markkinapaikka sekä Suomessa että maailmalla.”, kertoo Iskun Myyntijohtaja Jari-Pekka Jokio.

Rekan kiertueaikataulu ja lisätietoja:  www.isku.com/rekka

Anne Laitinen, Isku Interior Oy, Product Marketing Manager, puh. +358 50 436 7050
Jari-Pekka Jokio, Isku Interior Oy, Myyntijohtaja, puh. +358 44 792 4919

Isku on suomalainen vuonna 1928 Lahteen perustettu perheyritys.Isku suunnittelee, valmistaa ja markkinoi kalusteita ja kokonaisvaltaisiasisustusratkaisuja sekä koteihin että kouluihin,toimistoihin, terveydenhuoltoon ja kaikkiin julkisiin tiloihin. Koko Suomen kattavanIsku-myymäläketjun lisäksi Isku toimii Pohjoismaissa, Baltiassa, Puolassa, Venäjällä sekä Lähi-Idässä. Iskun omat huonekalutehtaat sijaitsevatLahdessa. Isku noudattaa ISO 9001 -laatujärjestelmää ja toimii aktiivisesti ekologisen tuotannon kehittäjänä: Isku saiISO 14001 -ympäristösertifikaatin ensimmäisenä alalla, jatänä päivänä koko tuotanto on PEFC-sertifioitua, eli kaikenIskun käyttämän puun alkuperä on tunnettua ja kestävän kehityksenperiaatteiden mukaan tuotettua.

Isku on suomalainen Eino Vikströmin vuonna 1928 Lahteen perustama perheyritys. Iskun tuotteet ja palvelut ovat tunnettuja korkeasta laadustaan. Isku suunnittelee, valmistaa ja markkinoi kalusteita, palveluita sekä kokonaisvaltaisia sisustusratkaisuja koteihin ja kaikkiin julkisiin tiloihin, kouluihin, toimistoihin ja terveydenhuoltoon. Suomessa Isku toimii omien myynti- ja palvelukeskusten kautta. Kotimaan kattavan palveluverkoston lisäksi Isku toimii Pohjoismaissa, Baltiassa, Puolassa, Venäjällä, Lähi-idässä sekä toteuttaa projekteja ympäri maailmaa. Isku on keskittänyt koko tuotannon Lahteen. Isku on sertifioinut laatu-, ympäristö ja turvallisuusjärjestelmänsä ja ne ovat ISO 9001-, ISO 14001- ja OHSAS 18001-standardien mukaiset. Lisäksi Iskulla on oman tuotannon kattava PEFC (CoC) järjestelmä eli kaiken Iskun käyttämän puun alkuperä on tunnettua ja kestävän kehityksen periaatteiden mukaan tuotettua.