Oy Woikoski AbOy Woikoski Ab

ISO 9001 –laatusertifikaatti nyt koko Woikosken toiminnalla

Woikoskelle laatu ja toiminnan kehittäminen on erityisen tärkeää. Nyt koko Oy Woikoski Ab:n toiminta on ISO 9001 –laatusertifikaatin mukaista.

Oy Woikoski Ab:n matkailu- ja hevospalveluliiketoimintayksikkö Woikoski Feelingille, mukaan lukien hevospalvelukeskus WHD Gård, on myönnetty ISO 9001 –laatusertifikaatti. Woikosken kaasuliiketoiminta sertifioitiin jo 2017, nyt koko Woikosken liiketoiminta on siis ISO 9001 laatusertifioitu.

Matkailuliiketoiminnassa Woikoski Feeling on ensimmäisten laatusertifioitujen joukossa Suomessa, WHD Gård hevospalvelukeskus on toimialallaan Suomen ensimmäinen. Sertifikaatin luovutti Kiwa-Inspectan toimitusjohtaja Mikko Törmänen, jonka mukaan vain noin 1%:n suomalaisista yrityksistä toimii ISO 9001-laatujärjestelmän mukaisesti.

Maarit Könönen
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö
Tel. +358 (0)40 922 4270
maarit.kononen@woikoski.fi

Oy Woikoski Ab
PL 1, 52020 WOIKOSKI
P.O. Box 1, FI-52020 WOIKOSKI
Virransalmentie 2023, FI-52920 VOIKOSKI
Vaihde/Switchboard +358 (0)40 166 2023
www.woikoski.fi | Facebook | Twitter | Linkedin | Youtube

Oy Woikoski Ab
Virransalmentie 2023
52920 Voikoski

Kotimainen kaasualan erikoisosaaja Oy Woikoski Ab on innovatiivinen ja tulevaisuuteen katsova yhtiö, jonka tehtävänä on tuottaa asiakkailleen lisäarvoa kokonaisratkaisuilla sekä -palveluilla.Suurimpia asiakkaita ovat teollisuusyritykset, sairaalat, laboratoriot sekä elintarvikevalmistajat.

Woikoski Feeling on persoonallinen matkailu- ja palvelukokonaisuus Etelä-Savon ja Kymenlaakson rajamaastossa, joka tarjoaa palveluita sekä yritys-, että yksityisasiakkaille.

WHD Gårdin hevospalvelukeskus tarjoaa kuntoutuspalveluita hevosille, valmennus- ja luentotilaisuuksia alan ammattilaisille sekä harrastajille, muiden aktiviteettien ja hyvinvointipalvelujen ohella.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Oy Woikoski Ab

WOIKOSKI AVAA EUROOPAN SUURIMMAN ELEKTROLYYSIMENETELMÄÄ KÄYTTÄVÄN VETYTEHTAAN12.11.2014 14:00:00 EETTiedote

LEHDISTÖTIEDOTE / JULKAISUVAPAA 12.11.2014 KLO 14.00. Suomalainen perheyritys Oy Woikoski Ab rakentaa vahvasti vety-yhteiskuntaa, ja avaa tänään uuden vetytehtaan Kokkolaan. Tehdas on Euroopan suurin vedestä elektrolyysimenetelmällä vetyä tuottava laitos, joka valmistaa samalla ultrapuhdasta happea. Woikoski visioi vetyyn ja yritys on panostanut voimakkaasti viime vuoden aikana sen tuotantoon, logistiikkaan ja käyttösovelluksiin. Woikoski haluaa viitoittaa tietä kohti vähähiilisempää yhteiskuntaa: uusi vetytehdas, vedyntankkausasema ja polttokennoauto ovat vain osa vetyyn kohdistuvista investoinneista.

Oy Woikoski Ab rakentaa vahvasti vety-yhteiskuntaa23.1.2014 15:00:00 EETTiedote

LEHDISTÖTIEDOTE 23.1.2014, klo 15.00. Suomalainen perheyritys Woikoski osallistuu vahvasti vety-yhteiskunnan rakentamiseen ja esittelee 23.1.2014 oman vetytankkausasemakonseptinsa yhdessä Hyundain vetyauton kanssa Voikoskella. Vetyä Woikoski on tuottanut jo 101 vuotta, vain tuotantotavat ovat sadassa vuodessa hieman muuttuneet. Vetyä valmistetaan vedestä elektrolyysillä, höyryreformoimalla sitä maakaasusta tai biokaasusta tai hyödyntämällä esim. kemianteollisuuden eri prosesseista sivutuotteena syntyvää vetyä. Vedyn käyttö auton polttoaineena on ymmärretty Woikoskella jo 1930-luvulla, jolloin Voikosken teillä kulki vedyn voimalla Packard vm. 1927.