Oy Woikoski AbOy Woikoski Ab

ISO 9001 –laatusertifikaatti nyt koko Woikosken toiminnalla

Woikoskelle laatu ja toiminnan kehittäminen on erityisen tärkeää. Nyt koko Oy Woikoski Ab:n toiminta on ISO 9001 –laatusertifikaatin mukaista.

Oy Woikoski Ab:n matkailu- ja hevospalveluliiketoimintayksikkö Woikoski Feelingille, mukaan lukien hevospalvelukeskus WHD Gård, on myönnetty ISO 9001 –laatusertifikaatti. Woikosken kaasuliiketoiminta sertifioitiin jo 2017, nyt koko Woikosken liiketoiminta on siis ISO 9001 laatusertifioitu.

Matkailuliiketoiminnassa Woikoski Feeling on ensimmäisten laatusertifioitujen joukossa Suomessa, WHD Gård hevospalvelukeskus on toimialallaan Suomen ensimmäinen. Sertifikaatin luovutti Kiwa-Inspectan toimitusjohtaja Mikko Törmänen, jonka mukaan vain noin 1%:n suomalaisista yrityksistä toimii ISO 9001-laatujärjestelmän mukaisesti.

Maarit Könönen
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö
Tel. +358 (0)40 922 4270
maarit.kononen@woikoski.fi

Oy Woikoski Ab
PL 1, 52020 WOIKOSKI
P.O. Box 1, FI-52020 WOIKOSKI
Virransalmentie 2023, FI-52920 VOIKOSKI
Vaihde/Switchboard +358 (0)40 166 2023
www.woikoski.fi | Facebook | Twitter | Linkedin | Youtube

Oy Woikoski Ab
Virransalmentie 2023
52920 Voikoski

Kotimainen kaasualan erikoisosaaja Oy Woikoski Ab on innovatiivinen ja tulevaisuuteen katsova yhtiö, jonka tehtävänä on tuottaa asiakkailleen lisäarvoa kokonaisratkaisuilla sekä -palveluilla.Suurimpia asiakkaita ovat teollisuusyritykset, sairaalat, laboratoriot sekä elintarvikevalmistajat.

Woikoski Feeling on persoonallinen matkailu- ja palvelukokonaisuus Etelä-Savon ja Kymenlaakson rajamaastossa, joka tarjoaa palveluita sekä yritys-, että yksityisasiakkaille.

WHD Gårdin hevospalvelukeskus tarjoaa kuntoutuspalveluita hevosille, valmennus- ja luentotilaisuuksia alan ammattilaisille sekä harrastajille, muiden aktiviteettien ja hyvinvointipalvelujen ohella.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Oy Woikoski Ab

Kutsu Woikoski Feelingin Cryo-klinikan avajaisiin 26.8. klo 12 alkaen15.8.2019 14:48:26 EEST | Kutsu

Avaamme Suomen ensimmäisen cryo-klinikan sekä lanseeraamme Woikosken nestemäisen ilman cryo-laitteiden jäähdytykseen. Woikoski Feelingin Cryo-klinikka on maailman laajin klinikka, tarjoamme cryo-terapiaa ihmisille, koirille sekä hevosille! Cryo-terapia korjaa fysiologisia ongelmia stimuloimalla elimistön omaa aineenvaihduntaa sekä immuunijärjestelmää, kohottaen veren endorfiini- sekä adrenaliinitasoa lievittäen kaikkinaista kehon kipua aiheuttajasta riippumatta.

WOIKOSKI AVAA EUROOPAN SUURIMMAN ELEKTROLYYSIMENETELMÄÄ KÄYTTÄVÄN VETYTEHTAAN12.11.2014 14:00:00 EET | Tiedote

LEHDISTÖTIEDOTE / JULKAISUVAPAA 12.11.2014 KLO 14.00. Suomalainen perheyritys Oy Woikoski Ab rakentaa vahvasti vety-yhteiskuntaa, ja avaa tänään uuden vetytehtaan Kokkolaan. Tehdas on Euroopan suurin vedestä elektrolyysimenetelmällä vetyä tuottava laitos, joka valmistaa samalla ultrapuhdasta happea. Woikoski visioi vetyyn ja yritys on panostanut voimakkaasti viime vuoden aikana sen tuotantoon, logistiikkaan ja käyttösovelluksiin. Woikoski haluaa viitoittaa tietä kohti vähähiilisempää yhteiskuntaa: uusi vetytehdas, vedyntankkausasema ja polttokennoauto ovat vain osa vetyyn kohdistuvista investoinneista.