Itsenäisyyspäivän kunniamerkki kymmenelle hämeenmaalaiselle

Itsenäisyyspäivän kunniamerkkien saajien joukossa on yhteensä kymmenen Osuuskauppa Hämeenmaan työntekijää.

Suomen Valkoisen Ruusun ritarimerkin saa:

Jouni Viljanen

talousjohtaja, Konttori

Suomen Valkoisen Ruusun ansioristin saa:

Sanna Huovi

ryhmäpäällikkö, Konttori

Suomen Valkoisen Ruusun I luokan mitalin kultaristein saa:

Päivikki Pulkkinen

myymäläpäällikkö, Sale Vierumäki

Suomen Valkoisen Ruusun I luokan mitalin saa:

Inga Huvinen

tuoteryhmävastaava, S-market Hennala

Riitta Lehtinen

toimipistesihteeri, Nelipyörä Hyvinkää

Suomen Valkoisen Ruusun mitalin saavat:

Anne Lindqvist

myyjä, Sokos

Petri Rajala

myyjä, Prisma Riihimäki

Katri-Elina Rantala

liikennemyymälätyöntekijä, ABC Renkomäki

Kirsi Ruoho

myyjä, S-market Heinoska

Marja Tuominen

myyjä, S-market Padasjoki

Lisätietoja: Osuuskauppa Hämeenmaa, puh. 03-8130 11

Hämeenmaa – 168 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 3260 työntekijää. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 168 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Hämeenmaalla vakaata kasvua21.7.2022 10:58:09 EEST | Tiedote

Osuuskauppa Hämeenmaa julkisti ensimmäisen vuosipuolikkaan tuloksensa tänään. Hämeenmaan myynti kasvoi 3,3 prosenttia. Erityisesti hotelli -ja ravintola-ala sekä liikennekauppa ovat elpyneet koronaa edeltävälle tasolle. Tulos oli edellistä vuotta parempi. Asiakasomistajille maksettiin yli 16,1 miljoonaa euroa Bonuksia. Henkilöstömäärä oli kesäkuun lopussa 3749. Investointeja tammi-kesäkuussa tehtiin 18,8 miljoonalla eurolla.

Geego ja Osuuskauppa Hämeenmaa tekevät ruutuajasta laadukasta27.6.2022 10:06:40 EEST | Tiedote

Lasten liikunnallisten taitojen ja aktiivisuuden suunnannäyttäjä Geego Kids Oy, Hämeenmaan Osuuskauppa ja B4G Group Oy aloittivat luovan ja kunnianhimoisen yhteistyön. Tavoitteena on tehdä lasten ruutuajasta laatuaikaa ja nostaa perheet ylös sohvalta ja viettämään yhdessä liikunnallisia hetkiä, uusia taitoja oppien. Yhteistyö tuo kaikkien perheiden saataville Geegon tuhansien liikunnallisten haasteiden sovelluksen, perheitä liikuttavat lastenkirjat sekä edulliset Geego by Exel- liikuntavälineet.

Huimasti laajentunut S-market Idänpää kätkee sisäänsä asiakkaiden toiveiden mukaista tuotevalikoimaa sekä uudenlaista palvelua8.6.2022 12:00:35 EEST | Tiedote

Laajennuksen kokenut hämeenlinnalainen S-market Idänpää avaa ovensa huomenna torstaina 9. kesäkuuta. Kevään aikana tehdyn remontin myötä myymälä on uudistunut uuden S-market-konseptin mukaiseksi ja on nyt entistäkin laadukkaampi ja energiatehokkaampi. Lisäksi myymäläuudistuksessa on otettu huomioon paikallisten asiakkaiden tarpeita ja toiveita.