
IXONOS JA KÄYTTÖKOKEMUSSUUNNITTELUUN ERIKOISTUNUT INITION INC. KUMPPANOITUVAT
Ixonos julkistaa tänään uuden kumppauuden Etelä Koreassa, Soul:issa päämajaansa pitävän, käyttökokemussuunnittelua sekä -konsultaatiota tarjoavan Inition Inc:in kanssa.
Ixonosin ja Initionin yhteistön tarkoituksena on auttaa yrityksiä eri markkinoilla hyödyntämään syvällistä design-ajattelua sekä luomaan yksinkertaisia ja tyylikkäitä design-ratkaisuja useille toimialoille ja yrityksille.
Ixonos tuo yhteistyöhön design-osaamisensa, sekä palkitun maailmanlaajuisen Design-studioiden verkostonsa. Kahden arvostetun design-ajatusjohtajan perustama Inition puolestaan tarjoaa syvällisen näkemyksen käyttökokemussuunnittelusta sekä Etelä Korean markkinoista.
Yritykset ovat myös sopineet hyödyntävänsä yhteistyössään Ixonosin johtavaa kehityskyvykkyyttä voidakseen tarjota yksityiskohtaista ja monitahoista designia maailmanluokan teknistä osaamista hyödyntäen.
“Olemme erittäin innostuneita muodostamaan kumppanuuden Initionin kanssa voidaksemme laajentaa maantieteellistä ulottuvuuttamme palavelemaan yrityksiä Etelä Koreassa” Sami Paihonen, SVP, Design, Ixonosilta sanoo. ”On virkistävää jakaa yhtä syvällinen kiinnostus muotoiluun, niin sen käyviin kun näkymättömiinkin puoliin. Jaamme myös vahvasti Initionin näkemyksen yrityksen kulttuurin merkityksestä yrityksen tuotteiden ja palvelujen menestykseen”, Paihonen jatkaa.
“Olemme ylpeitä voidessamme kumppanoitua Ixonosin kanssa ja näin laajentaa asiakkaidemme mahdollisuuksia lähestyä globaalia markkinaa”, Dongseok Ryu, Initionin toimitusjohtaja ja toinen perustajista toteaa. ”On mahtavaa päästä tekemään läheistä yhteistyötä Ixonosin ja sen asiakkaiden kanssa sekä päästä kehittämään lisää merkittäviä tuotteita ja palveluja Etelä Koreaan, jossa IT ympäristö kehittyy kovaa vauhtia antaen mahdollisuuden ymmärtää maailmanlaajuisia tulevia tredejä. Intohimomme muotoiluun mahdollistaa uusien arvojen ja paremman maailman muotoilun”, Ryu summaa.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Sami Paihonen, SVP Design, Ixonos,
+1 408 620 0030
Dongseok Ryu, CEO, Inition, Inc.,
+82-10-3003-3799
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Ixonos Oyj
IXONOS AND THE ANIMATION STUDIO UNDO FORM A STRATEGIC PARTNERSHIP2.6.2016 12:30:00 EEST | Press release
The creative technology company Ixonos is proud to announce a partnership with the Finnish animation studio Undo that specialise in 3D-animation and computer generated imagery (CGI). The partnership will foster the capabilities on creating the next generation digital and visuals solutions. These visual solutions comprise for example Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR) and animations. Increasing amount of digitalisation projects require visual elements; to enrich end users’ experience to a new level but also to illustrate complex visions and goals for the clients in order to help their strategic decision-making. ”Together with Undo we can enrich our offering with VR, AR and animations to provide the services which our clients are demanding”, says Ixonos’ CEO Sami Paihonen. ”The partnership allows us to create more positive frictions, that are new and more comprehensive business opportunities, for our clients. Undo is a unique and strong partner to complete our competences in th
IXONOS JA ANIMAATIOSTUDIO UNDO KUMPPANOITUVAT2.6.2016 12:30:00 EEST | Tiedote
Luova teknologiayhtiö Ixonos julkistaa uuden kumppanuuden Suomalaisen, 3D-animointiin ja CGI:hin (eng. Computer generated imagery) erikoistuneen animaatiostudio Undon kanssa. Kumppanuuden avulla pystytään edistämään seuraavan sukupolven digitaalisten ja visuaalisten rakaisujen, kuten virtuaalitodellisuuden (VR), lisätyn todellisuuden (AR) sekä animaatioiden, kehittämistä. Yhä useammissa digitalisaatioprojekteissa vaaditaan visuaalisia elementtejä paitsi rikastuttamaan loppukäyttäjän käyttäjäkokemusta, myös kuvaamaan monimutkaisia visioita ja tavoitteita asiakkaille heidän strategisen päätöksenteon tueksi. “Yhdessä Undon kanssa voimme rikastaa tarjoamaamme VR:n, AR:n ja animaatioiden avulla vastaamaan asiakkaidemme kysyntään”, Ixonosin toimitusjohtaja Sami Paihonen sanoo. “Kumppanuuden avulla pystymme luomaan lisää positiivista kitkaa, eli uusia ja monipuolisempia liiketoimintamahdollisuuksia asiakkaillemme. Undo on ainutlaatuinen ja vahva kumppani täydentämään visuaalista ja graafista
IXONOS JOINS FORCES WITH IBM TO CREATE TRULY VALUE-ADDING IOT SERVICES17.5.2016 10:00:00 EEST | Press release
Ixonos has today announced that it has selected IBM Bluemix as the platform for Ixonos IoT solutions and services.
IXONOS JA IBM YHDISTÄVÄT VOIMANSA RAKENTAAKSEEN UUDENLAISIA IOT PALVELUJA17.5.2016 10:00:00 EEST | Tiedote
Ixonos on valinnut IBM Bluemixin IoT ratkaisuidensa alustaksi.
IXONOS CREATES & OPERATES IN-CAR DIGITAL CONTENT STORE FOR HONDA – Future-proof connectivity and access to safe in-car apps via cloud2.10.2014 08:00:00 EEST | Press release
HELSINKI, FINLAND – Ixonos, the creative technology company, delivers a cloud-based in-car digital content store for Honda based on the Ixonos Experience Store™. Known as the App Center, the service will run on Honda’s new Android head unit as a standard feature on all new Honda vehicles sold across Europe starting in 2015. Media and consumers will get a first look at the combination at the Paris Motorshow in October.
IXONOS’ DREAM DELIVERY FOR AL JAZEERA PLUS: Experience, engagement and empowerment for the connected generation16.9.2014 10:30:00 EEST | Press release
HELSINKI, FINLAND & SAN FRANCISCO, US – Ixonos, the creative technology company, has worked together with a newly-established digital media company Al Jazeera Plus (AJ+) to bring about their dream: a new wholly digital video news and current events channel. Ixonos has been employing the dream, design, deliver methodology to the full with this ground-breaking project. We helped define the concept for the digital media channel using design research to dig into the lifestyle and preferences for the constantly connected generation. “To succeed in the launch of the innovative news service it was imperative to understand the target audience. Generation C connects with engagement, loves content creation and tends to form active communities. These characteristics became the drivers of the design of the service,” explains Roope Suomalainen, head of media business area at Ixonos. To ensure that Generation C finds and falls passionately in love with the service, it was imperative to deliver a spe