Jäätelö rullaa Linnanmäellä asiakkaan luo

Linnanmäen Huvipuistossa kesäisiä herkkuja myydään nyt myös uudesta Segway mopup -kärrystä. Värikäs kärry liikkuu rauhallisesti yleisön joukossa ja vie jäätelöt suoraan huvittelijoiden luokse.
Mopup-kärrystä myydään mm. virvoitusjuomia - sateella sadeviittoja

Linnanmäki on valjastanut uudenlaiseen kärrymyyntiin niin jäätelöt kuin virvoitusjuomat, ja pirteä kärry on jo herättänyt asiakkaiden keskuudessa ansaittua huomiota.

- Liikkuva herkkupisteemme palvelee kätevästi siellä, missä huvittelijoita on. Ympäristöystävällinen ja sympaattisen näköinen kärry sopii mitä erinomaisimmin rentoon huvipuistoympäristöömme. Tämä on myös yksi mukava tapa tehdä yhteistyötä pääyhteistyökumppaneittemme Unileverin ja Hartwallin kanssa, kun yhdessä keksimme tapoja ilahduttaa ja palvella asiakkaitamme paremmin, Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin iloitsee.

Segway mopup -kärryä Linnanmäellä ajavat kioski- ja kahvilatyöntekijät. Varsinaista ajokorttia laitteelle ei tarvita, mutta kaikki kärryä ajavat ovat saaneet tarkan koulutuksen kärryllä liikkumiseen. Normaalilla Segwaylla voi huristella jopa 20 km/h, mutta yleisön seassa liikkuva Segway mopup -kärry liikkuu huomattavasti rauhallisemmin. Segwayn mopup -kärry on kokonaan Suomessa kehitetty ja patentoitu tuote.

- Jokainen kärryn osa on valmistettu, ja kärryt koottu Suomessa – kyseessä on siis varsinainen lähituote. Kärryjen myynti ulkomaille aloitettiin vasta alkuvuonna ja jo nyt niitä yli 10 maassa Suomen lisäksi, JP Heino Golden doorilta kertoo.

Mopup-kärrystä myydään mm. virvoitusjuomia - sateella sadeviittoja

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja suomalaiselle lastensuojelutyölle. Vuonna 2016 lahjoitettiin 4,3 miljoonaa euroa ja tavoite vuodelle 2017 on 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat suomalaista lastensuojelutyötä.

Linnanmäen pääyhteistyökumppanit vuonna 2017 ovat SOK/HOK Elanto, Unilever Finland Oy, Oy Hartwall Ab, MTV Oy sekä Bauer Media Oy. Linnanmäen yhteistyökumppaneina nämä yritykset tukevat omalla panoksellaan arvokasta lastensuojelutyötä.