Priima-Ravintolat Oy

Jack The Rooster palaa juurilleen uudistetulla siipi- ja burgermenulla

Lukemattomia kertoja Tampereen parhaan terassin palkinnon pokannut Jack The Rooster tekee maaliskuussa paluun juurilleen. Ruokalista uudistuu, ja sen painopisteenä ovat jälleen laadukkaat burgerit ja tamperelaisten oma kulttiruoka, siivet.
Jack The Roosterin kevätmenu on voimassa 2.3.2016 alkaen.

- Palaamme takaisin siihen, mistä aikanaan aloitimmekin. Suositut open burger -avoburgerit palaavat listalle, ja lisäksi meiltä saa nyt perinteisten pienten siipien lisäksi myös suurempia crispy wingsejä. Uusi ruokalista on ottanut vaikutteita Amerikasta ja tarjoamme asiakkaillemme juuri sitä, mitä tamperelaiset tuntuvat rakastavan!, iloitsee Jack The Roosterin ravintolapäällikkö Jesse Salonen.

Uudelta burgerlistalta jokainen löytää makuunsa sopivan pihvin, kun valinnanvaraa löytyy Angus-naudanlihasta ylikypsään possunkylkeen ja lohesta bataatti-falafelpihveihin. Myös siipien ystäviä hemmotellaan, sillä siipikastikevalikoima laajenee entisestään. Poppamiehen suositut siipikastikkeet saavat rinnalleen mm. sweet chili- ja teriyakikastikkeet. Kesäkuntoa tavoitteleville asiakkailleen Jack The Rooster tarjoaa suolaisen, vuohenjuustomoussella ja rucolalla täytetyn vohvelin tai avokadohummuksella ja kookostofulla kyyditetyn sandwichin.

Uusittua ruokalistaa Jack The Roosterissa juhlitaan ennennäkemättömillä siipiarvonnoilla, kun maaliskuun jokaisena aukiolopäivänä asiakkaiden kesken arvotaan 1 kg eli noin 45 kpl siipiä vapaavalintaisella kastikkeella. Palkinto tulee lunastaa kuukauden sisällä voitosta ja voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Keväällä myös suursuosion saavuttaneet kymppiburgerit palaavat ohjelmistoon. Joka keskiviikko ja torstai tarjolla on kymppiburgerilista, jonka burgerannokset maksavat nimensä mukaisesti 10 euroa. Opiskelijoita Jack The Rooster muistaa kahden euron alennuksella, jonka saa esittämällä voimassaolevan opiskelijakortin.

Jack The Roosterin kevätmenu on voimassa 2.3.2016 alkaen.

Jack the Rooster kuuluu Priima-Ravintolat Oy:hyn, joka on ravintolayhtiö Restamaxin tytäryhtiö.

Lisätiedot:
Jesse Salonen, ravintolapäällikkö, jesse@jacktherooster.fi, +358 400 413 546