Janakkalaan ja Jyväskylään 150 000 euron nettiarpavoitot uudenvuoden pyhinä

Päävoitot tulivat Veikkauksen Ka-Ching!- ja Onnensanat-nettiarvoista.

Uudenvuoden juhlinnan tuoksinassa janakkalalaisella ja jyväskyläläisellä Veikkauksen nettiarpojen pelaajalla kävi erityisen hyvä tuuri.

Janakkalassa asuva nettipelaaja voitti kolmen euron hintaisesta Ka-Ching!-nettiarvasta uudenvuodenaattona 31.12. päävoiton, 150 000 euroa.

Tämän vuoden ensimmäisenä päivänä puolestaan jyväskyläläinen nettipelaaja vei itselleen viiden euron hintaisen Onnensanat-nettiarvan 150 000 euron päävoiton.

Koska molemmat pelaajat olivat pelanneet voitokkaat pelinsä netissä, he saavat voittorahat suoraan tililleen.

Veikkauksen nettiarvat ovat sukua esikuvilleen raaputusarvoille, mutta digitaalisuus on mahdollistanut klassisten arpojen lisäksi myös kokonaan uudenlaisten viihteellisten pelien kehittämisen. Nettiarpoja pääsevät pelaamaan Veikkauksen etuasiakkaat Veikkauksen nettisivuilla. Nettiarpojen hinnat vaihtelevat 20 sentistä 9 euroon, ja suurin päävoitto on 400 000 euroa.

Kuten raaputusarvoissa, myös nettiarvoissa voitot ovat etukäteen arvottuja, eikä pelissä tehdyillä valinnoilla ole vaikutusta voittamiseen.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.