Jari Heinonen ja Aija Kosonen S-Pankin kiinteistövarainhoitoon

S-Pankki vahvistaa entisestään kiinteistövarainhoitoaan. Uusien rekrytointien myötä kiinteistövarainhoidosta vastaavien asiantuntijoiden määrä nousee 23:een. S-Pankki hallinnoi yli kahden miljardin euron kiinteistövarallisuutta.

Aija Kosonen ja Jari Heinonen

Diplomi-insinööri Jari Heinonen on aloittanut maaliskuussa kiinteistökehitysjohtajana kiinteistöjohtamispalveluita tuottavassa S-Pankki Kiinteistöt Oy:ssä. Heinosen vastuulla on uusien kiinteistösijoituskohteiden kehittäminen ja yhtiön hallinnoimien, olemassa olevien kiinteistöjen arvon kasvattaminen kiinteistökehityksellä. Heinosella on yli 20 vuoden kokemus kiinteistö- ja rakennusliiketoiminnasta. Ennen S-Pankkiin siirtymistään Heinonen vastasi kiinteistökehityksestä Technopolis Oy:ssä.

Tradenomi Aija Kosonen on puolestaan aloittanut helmikuussa S-Pankki Toimitila Erikoissijoitusrahaston asset managerina. Aiemmassa työpaikassaan Technopoliksessa Kosonen toimi Vantaan Aviapolis -kampuksen asiakaspäällikkönä.

S-Pankki on yksi Suomen merkittävimmistä kiinteistövarainhoitajista. Vuodenvaihteessa S-Pankki-konsernin yhtiöt S-Pankki Rahastoyhtiö Oy ja S-Pankki Pääomarahastot Oy hallinnoivat seitsemää kiinteistösijoitusrahastoa, jotka sijoittavat varansa eri kiinteistöluokkiin, kuten asuntoihin, metsään, toimitiloihin ja tontteihin. Rahastot omistavat yhteensä yli 2 700 asuntoa, 64 toimitilakiinteistöä, 507 000 neliömetriä vuokrattavaa pinta-alaa, yli 27 000 hehtaaria metsää sekä 185 asunto- ja toimitilatonttia. Lisäksi S-Pankki Kiinteistöt tuottaa hallinnointi- sekä kiinteistöjohtamispalveluita viidelle yhteissijoitukselle sekä kahdelle kiinteistösijoitussalkulle. Yhteensä hallinnoitavaa kiinteistövarallisuutta on yli 2,1, miljardia euroa.

S-Pankin viestintä: viestinta@s-pankki.fi, 050 573 5855

Aija Kosonen ja Jari Heinonen

S-Pankki on suomalainen pankki, joka haluaa mahdollistaa vähän rahakkaamman huomisen jokaiselle lompakon paksuudesta riippumatta. Meillä asiantuntemus tarkoittaa sekä talouden että ihmisen ymmärtämistä: osana S-ryhmää tunnemme 3,1 miljoonan asiakkaamme arjen. Uudistamme pankkialaa tarjoamalla ylivoimaista helppoutta ja hyötyä pankin ja kaupan palveluita yhdistämällä. www.s-pankki.fi