Jari Paasikivi jatkaa Varman hallituksen puheenjohtajana

Varman hallitus päätti kokouksessaan 14.12.2017 valita Oras Invest Oy:n toimitusjohtajan Jari Paasikiven jatkamaan hallituksen puheenjohtajana 1.1.2018 alkaen.

Hallitus valitsi myös nykyiset varapuheenjohtajat Toimihenkilökeskusjärjestö STTK ry:n puheenjohtajan Antti Palolan ja Alma Media Oyj:n toimitusjohtajan Kai Telanteen jatkamaan 1.1.2018.

Myös nykyiset tarkastusvaliokunnan sekä nimitys- ja palkkiovaliokunnan jäsenet jatkavat vuonna 2018. Tarkastusvaliokuntaan kuuluvat Ari Kaperi (puheenjohtaja), Jyri Luomakoski, Antti Palola ja Kai Telanne. Nimitys- ja palkkiovaliokuntaan kuuluvat Jari Paasikivi (puheenjohtaja), Antti Palola ja Kai Telanne.

Varman hallituksen kokoonpano 1.1.2018

• Jari Paasikivi, puheenjohtaja, Oras Invest Oy:n toimitusjohtaja
  • Antti Palola, varapuheenjohtaja, Toimihenkilökeskusjärjestö STTK ry:n puheenjohtaja
  • Kai Telanne, varapuheenjohtaja, Alma Media Oyj:n toimitusjohtaja
  • Riku Aalto, Teollisuusliitto ry:n puheenjohtaja
  • Johanna Ikäheimo, Lappset Group Oy:n hallituksen puheenjohtaja
  • Rolf Jansson, VR Groupin toimitusjohtaja
  • Ari Kaperi, Nordea Bank AB:n (publ) konsernin luottoriskeistä vastaava johtaja ja Suomen maajohtaja
  • Casimir Lindholm, Lemminkäinen Oyj:n toimitusjohtaja
  • Jyri Luomakoski, Uponor Oyj:n toimitusjohtaja
  • Petri Niemisvirta, Mandatum Henkivakuutusosakeyhtiön toimitusjohtaja
  • Ilkka Oksala, Elinkeinoelämän keskusliitto EK ry:n johtaja
  • Pekka Piispanen, Akava ry:n johtaja

Varajäsenet:

• Eila Annala, PlusTerveys Oy:n toimitusjohtaja
  • Eija Hietanen, Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK ry:n hallintojohtaja
  • Liisa Leino, Leino Group Oy:n hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja

Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma on vastuullinen ja vakavarainen sijoittaja. Yhtiö vastaa yksityisellä sektorilla noin 878 000 henkilön työeläketurvasta. Vuonna 2016 Varman maksutulo oli 4,7 miljardia euroa, ja yhtiö maksoi eläkkeitä 5,3 miljardia euroa. Varman sijoitusten arvo oli syyskuun 2017 lopussa 45,4 miljardia euroa.

Muistutuskutsu medialle: Q3-tulos, Italian velkaantuminen ja väestönkehitys pe 19.10.klo 9  17.10.2018 09:51Kutsu

Varman Q3-tulosinfossa toimitusjohtaja Risto Murto esittelee osavuosituloksen, käy läpi Italian velkaantumista ja kertoo väestönkehityksen vaikutuksesta eläkejärjestelmään pitkällä aikavälillä. Sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä kertoo Varman sijoituksia ja talousnäkymistä. Varma julkistaa osavuosiraportin 1.1.–30.9.2018 perjantaina 19.10.2018 klo 9. Samaan aikaan järjestämme osavuosikatsautta koskevan tiedotustilaisuuden median edustajille osoitteessa Salmisaarenranta 11, Helsinki. Ilmoittaudu tilaisuuteen viestintäpäällikkö Marjut Tervolalle, joka antaa myös lisätietoja tilaisuudesta (puh. 045 673 0120 tai marjut.tervola@varma.fi) Lämpimästi tervetuloa! Marjut Tervola