Jari Paasikivi jatkaa Varman hallituksen puheenjohtajana

Varman hallitus päätti kokouksessaan 18.12.2018 valita Oras Invest Oy:n hallituksen puheenjohtajan Jari Paasikiven jatkamaan hallituksen puheenjohtajana 1.1.2019 alkaen.

Hallitus valitsi myös nykyiset varapuheenjohtajat Toimihenkilökeskusjärjestö STTK ry:n puheenjohtajan Antti Palolan ja Alma Media Oyj:n toimitusjohtajan Kai Telanteen jatkamaan 1.1.2019.

Myös nykyiset tarkastusvaliokunnan sekä nimitys- ja palkkiovaliokunnan jäsenet jatkavat vuonna 2019. Tarkastusvaliokuntaan kuuluvat Ari Kaperi (puheenjohtaja), Jyri Luomakoski, Antti Palola ja Kai Telanne. Nimitys- ja palkkiovaliokuntaan kuuluvat Jari Paasikivi (puheenjohtaja), Antti Palola ja Kai Telanne.

Varman hallituksen kokoonpano 1.1.2019

• Jari Paasikivi, puheenjohtaja, Oras Invest Oy:n hallituksen puheenjohtaja
  • Antti Palola, varapuheenjohtaja, Toimihenkilökeskusjärjestö STTK ry:n puheenjohtaja
  • Kai Telanne, varapuheenjohtaja, Alma Media Oyj:n toimitusjohtaja
  • Riku Aalto, Teollisuusliitto ry:n puheenjohtaja
  • Eila Annala, Plusterveys Oy:n toimitusjohtaja
  • Johanna Ikäheimo, Lappset Group Oy:n hallituksen puheenjohtaja
  • Rolf Jansson, VR Groupin toimitusjohtaja
  • Ari Kaperi, Nordea Bank Oyj:n konsernin luottoriskeistä vastaava johtaja ja Suomen maajohtaja
  • Jyri Luomakoski, Uponor Oyj:n toimitusjohtaja
  • Petri Niemisvirta, Mandatum Henkivakuutusosakeyhtiön toimitusjohtaja
  • Ilkka Oksala, Elinkeinoelämän keskusliitto EK ry:n johtaja
  • Pekka Piispanen, Akava ry:n johtaja

Varajäsenet:

• Eija Hietanen, Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK ry:n hallintojohtaja
  • Liisa Leino, Leino Group Oy:n hallituksen puheenjohtaja ja toimitusjohtaja
  • Risto Penttinen, Fortum Oyj:n johtaja (Strategy, People and Performance)

Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma on vastuullinen ja vakavarainen sijoittaja. Yhtiö vastaa yksityisellä sektorilla 900 000 henkilön työeläketurvasta. Vuonna 2017 Varman maksutulo oli 4,9 miljardia euroa, ja yhtiö maksoi eläkkeitä 5,5 miljardia euroa. Varman sijoitusten arvo oli syyskuun 2018 lopussa 46,9 miljardia euroa.

Muistutuskutsu medialle: Ajankohtaista Varman kiinteistösijoituksissa Tampereella ti 28.5. klo 1323.5.2019 09:57:46 EESTKutsu

Varma rakentaa Finlaysonin alueen kupeeseen Puuvillatehtaankatu 6:een uusia vuokra-asuntoja käyttöikänsä loppuun tulleiden asuintalojen tilalle. Samaan kohteeseen tulee myös Varman ensimmäinen helpotetun asumisen asuintalo. Uusi Aika koteja -konsepti huomioi yhteisöllisyyden, asumista helpottavat palvelut ja esteettömän liikkumisen jo suunnitteluvaiheessa. Rakentaminen käynnistyy tänä vuonna. Kutsumme median edustajia kuulemaan ja keskustelemaan Varman omistaman asuintalokorttelin tulevasta muutoksesta. Aika: tiistaina 28.5.2019 klo 13 Paikka: VarmaWorks coworking -tila, Väinö Linnan aukio 15, 4. krs., 33210 Tampere. Liitteenä olevassa kartassa kohta 15. Ohjelma: Varman kiinteistösijoitukset ja vastuullisuus (Kiinteistöistä vastaava sijoitusjohtaja Ilkka Tomperi) Puuvillatehtaankatu 6:n rakennushanke ja Aika koteja (Kiinteistökehitysjohtaja Sari Raunio) Finlaysonin alue kulttuuri- ja tapahtumakeskuksena (Kiinteistöpäällikkö Kai Niinimäki) Finlayson Art Area 2019 -kuvataidetapahtuma (Ta