DT Finland Oy (STARK)

Jari Tuomikoski kaupalliseksi johtajaksi – STARK haluaa vastata rakennusliikkeiden ja muiden asiakassegmenttien muuttuviin tarpeisiin

Jari Tuomikoski on nimitetty Starkin kaupalliseksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 2.1.2018 alkaen. Tuomikoski siirtyy tehtävään maailmanlaajuisia brändejä ja teknologioita eri liiketoimintasegmenteissä edustavan Henkelin maajohtajan tehtävästä. Nimitys tukee STARKin uutta kasvustrategiaa, joka pyrkii vastaamaan rakennusalan ammattilaisten muuttuviin haasteisiin.

Jari Tuomikoski

Ennen nykyistä tehtäväänsä Tuomikoski on toiminut mm. Henkelin liiketoimintajohtajana Tukholmassa sekä Digita Oy:n varatoimitusjohtajana. Tuomikoski tuo STARKille vankkaa kokemusta vahvojen brändien luotsaamisesta eri jakeluteissä; mm. rauta- ja rakennustarvike- sekä teollisuussegmenteissä, sekä yritys- että kuluttajapuolella. Hän tuo mukanaan kansainvälistä markkinointiosaamista, jonka avulla STARK pyrkii kehittämään kaupallisia toimintojaan Suomessa.

-Olen tyytyväinen, että saamme Jarin vetämään kaupallisia toimintojamme ja viemään sitä kasvustrategian mukaisesti ja vahvasti eteenpäin, sanoo STARKin toimitusjohtaja Harri Päiväniemi. Jarin johdolla kehitämme STARKin valikoimaa ja palvelumalleja, jotta vastaamme jatkossa entistä paremmin rakentamisen ammattilaisten tarpeisiin.

-STARK on vahva pelaaja mielenkiintoisella toimialalla, sanoo Jari Tuomikoski. Odotan innolla tulevia haasteita. Uuden tehtäväni keskiössä on vahvistaa STARKin asemaa eri asiakassegmenteissä kehittämällä palvelujamme ja tarjontaamme asiakaslähtöisesti. Pyrimme tiimini kanssa tulevaisuudessa kehittämään sekä yritysasiakkaidemme, että kuluttaja-asiakkaidemme ostokokemusta myymälöistä noutopihoihin, unohtamatta e-kaupan mahdollisuuksia.

Jari Tuomikoski aloittaa tehtävässään vuoden 2018 alussa. Lisäksi STARK Suomen johtoryhmää on vahvistettu nimittämällä Antti-Olli Rusila (OTM, KTM) lakiasiainjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.11.2017 alkaen. Molemmat raportoivat suoraan toimitusjohtaja Harri Päiväniemelle.

STARKin kaupallisilla toiminnoilla on jatkossa suuri rooli kasvustrategian jalkauttamisessa. Kaupallinen organisaatio vastaa jatkossa palveluvalikoiman ja – mallien (mm. STARK Koti ja Ammattikauppa) asiakaslähtöisestä kehittämisestä ja tukee kysynnän kehittymistä kasvukeskuksissa – ja kaikkialla Suomessa. Yrityksen markkinointi ja STARK-brändin kirkastaminen, liiketoimintasegmenttien strateginen kehittäminen valikoimien ja palvelumallien kautta ovat tärkeitä toimintoja tässä uudistuvassa organisaatiossa.

Harri Päiväniemi
puh.040 643 1800

DT Finland Oy (STARK)

STARK (DT Finland Oy) on sujuvan rakentamisen mahdollistaja. Kattava rakennustarvikkeiden tuotevalikoima, täsmällinen ja joustava logistiikka sekä rakennustarvikkeiden erikoisosaajamme palvelevat rakentamisen ja teollisuuden ammattilaisia sekä kuluttajia. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän myymäläverkosto ja verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. STARK kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group – konserniin.

Lue lisää julkaisijalta DT Finland Oy (STARK)

STARK nimittää Pasi Korhosen hankintajohtajaksi20.9.2018 14:10Tiedote

Pasi Korhonen on nimitetty 1.10. alkaen STARK Suomen hankintajohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Korhonen siirtyy Starkille Eltel Networks Oy:n hankintajohtajan tehtävästä. Hän on aiemmin toiminut kansainvälisissä hankinnan johtotehtävissä mm. Skanskalla, Outokumpu Oyj:ssä, Ruduksella sekä irlantilaisessa rakennustarvikekonserni CRH plc:ssä. Nykyinen osto- ja logistiikkajohtaja Kari Wahlman jatkaa johtoryhmässä logistiikkajohtajana.

Vastuullinen puurakentaminen on MaxBuildin toiminnan ytimessä12.7.2018 15:37Tiedote

Maaseutumainen ja tunnelmallinen puinen kylä, kuitenkin pääkaupungissa ja hyvien palvelujen ja yhteyksien äärellä. Idyllinen yhteisöllinen asuinmiljöö - toimitusjohtaja Kristo Herold rakennusliike MaxBuildistä esittelee ylpeänä Helsingin Myllypurossa seitsemää ns. pitkästä tavarasta rakennettua taloyhtiötä (n. 140 asuntoa), vuonna 2016 valmistuneessa puutalokylässä Myllyväenkadulla, jossa viehättävät pihakadut kiertävät rinteessä keskuskadun sydäntä. Heinä- elokuun vaihteessa aloitetaan raivaustyö läheisellä Valssimyllynkadulla, jonne nousee niin ikään kestävästi tuotetuista puumateriaaleista 53 rivi- ja paritaloasuntoa kallioiselle metsäalueelle kaupungin yläpuolelle.

STARK esittelee Porin Asuntomessuilla maan laajimman terassimateriaalivalikoiman5.7.2018 10:00Tiedote

Tänä vuonna 150-vuotisjuhliaan viettävä STARK on mukana Porin Asuntomessuilla maan kattavimmalla terassimateriaali- ja tarvikevalikoimalla. Osastolla Ua18 ovat terassirakentajan inspiraatioksi esillä laadukkaat terassilaudat sekä kivi- ja laattamateriaalit piharakentamiseen perustus- ja kiinnitystarpeineen, portaineen ja kaiteineen. Materiaaleissa on runsaasti vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia yksilöllisiin valintoihin.