DT Finland Oy (STARK)

Jari Tuomikoski kaupalliseksi johtajaksi – STARK haluaa vastata rakennusliikkeiden ja muiden asiakassegmenttien muuttuviin tarpeisiin

Jari Tuomikoski on nimitetty Starkin kaupalliseksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 2.1.2018 alkaen. Tuomikoski siirtyy tehtävään maailmanlaajuisia brändejä ja teknologioita eri liiketoimintasegmenteissä edustavan Henkelin maajohtajan tehtävästä. Nimitys tukee STARKin uutta kasvustrategiaa, joka pyrkii vastaamaan rakennusalan ammattilaisten muuttuviin haasteisiin.

Jari Tuomikoski

Ennen nykyistä tehtäväänsä Tuomikoski on toiminut mm. Henkelin liiketoimintajohtajana Tukholmassa sekä Digita Oy:n varatoimitusjohtajana. Tuomikoski tuo STARKille vankkaa kokemusta vahvojen brändien luotsaamisesta eri jakeluteissä; mm. rauta- ja rakennustarvike- sekä teollisuussegmenteissä, sekä yritys- että kuluttajapuolella. Hän tuo mukanaan kansainvälistä markkinointiosaamista, jonka avulla STARK pyrkii kehittämään kaupallisia toimintojaan Suomessa.

-Olen tyytyväinen, että saamme Jarin vetämään kaupallisia toimintojamme ja viemään sitä kasvustrategian mukaisesti ja vahvasti eteenpäin, sanoo STARKin toimitusjohtaja Harri Päiväniemi. Jarin johdolla kehitämme STARKin valikoimaa ja palvelumalleja, jotta vastaamme jatkossa entistä paremmin rakentamisen ammattilaisten tarpeisiin.

-STARK on vahva pelaaja mielenkiintoisella toimialalla, sanoo Jari Tuomikoski. Odotan innolla tulevia haasteita. Uuden tehtäväni keskiössä on vahvistaa STARKin asemaa eri asiakassegmenteissä kehittämällä palvelujamme ja tarjontaamme asiakaslähtöisesti. Pyrimme tiimini kanssa tulevaisuudessa kehittämään sekä yritysasiakkaidemme, että kuluttaja-asiakkaidemme ostokokemusta myymälöistä noutopihoihin, unohtamatta e-kaupan mahdollisuuksia.

Jari Tuomikoski aloittaa tehtävässään vuoden 2018 alussa. Lisäksi STARK Suomen johtoryhmää on vahvistettu nimittämällä Antti-Olli Rusila (OTM, KTM) lakiasiainjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.11.2017 alkaen. Molemmat raportoivat suoraan toimitusjohtaja Harri Päiväniemelle.

STARKin kaupallisilla toiminnoilla on jatkossa suuri rooli kasvustrategian jalkauttamisessa. Kaupallinen organisaatio vastaa jatkossa palveluvalikoiman ja – mallien (mm. STARK Koti ja Ammattikauppa) asiakaslähtöisestä kehittämisestä ja tukee kysynnän kehittymistä kasvukeskuksissa – ja kaikkialla Suomessa. Yrityksen markkinointi ja STARK-brändin kirkastaminen, liiketoimintasegmenttien strateginen kehittäminen valikoimien ja palvelumallien kautta ovat tärkeitä toimintoja tässä uudistuvassa organisaatiossa.

Harri Päiväniemi
puh.040 643 1800

DT Finland Oy (STARK)
Lyhtytie 1

STARK (DT Finland Oy) on sujuvan rakentamisen mahdollistaja. Kattava rakennustarvikkeiden tuotevalikoima, täsmällinen ja joustava logistiikka sekä rakennustarvikkeiden erikoisosaajamme palvelevat rakentamisen ja teollisuuden ammattilaisia sekä kuluttajia. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 27 myymälän myymäläverkosto ja verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta www.stark-suomi.fi. STARK kuuluu Pohjoismaiseen STARK Group – konserniin.

Lue lisää julkaisijalta DT Finland Oy (STARK)

STARK tehostaa logistiikkatoimintoja – keskusvarasto ja tuotanto siirtyvät Postille27.9.2017 13:30Tiedote

DT Finland Oy (STARK-ketju) siirtää Lahden keskusvarastonsa sekä varastopalvelujen tuotannon Postille. Stark-ketjun keskusvarastot siirtyvät Postin varastokeskukseen Orimattilan Pennalaan vuoden 2018 alussa. Yhteistyösopimuksen myötä keskusvaraston toiminnoissa työskentelevät henkilöt siirtyvät vanhoina työntekijöinä 1.10.2017 Postin sisälogistiikkaan erikoistuneeseen tytäryhtiöön, Flexo Palvelut Oy:n.

Stark-ketju ja Admicom yhteistyöhön - iso askel rakennusalan tuotetietojen sähköistämisessä20.9.2016 09:00Tiedote

Rakennustarvikeketju Stark ja ohjelmistotoimittaja Admicom ovat aloittaneet yhteistyön, jonka tuloksena rakennusalan yritykset saavat ensimmäistä kertaa ajantasaiset tuote- ja hintatiedot automaattisesti omaan järjestelmäänsä. Yhteistyö syntyi rakennusalan yrittäjien tarpeesta helpommalle tuotetietojen hyödyntämiselle omassa järjestelmässään. Adminet -toiminnanohjausjärjestelmän avulla asiakas voi nyt suoraan käyttää hyväkseen Starkin ajantasaista tuotetietokantaa. Tämä helpottaa yrittäjän ennakkolaskentaa ja tarjouksen tekoprosessia.