Jarkko Mali - Basam Books Oy:n uusi myyntipäällikkö

Basam Books Oy:n luovaa ja uudistamishaluista joukkoa tulee täydentämään ja vahvistamaan 7.1.2020 alkaen kirja-alan pitkän linjan ammattilainen Jarkko Mali.

Basam Books Oy:ssä 7.1.2020 aloittava Jarkko Mali tarttuu innostuneena ja suorastaan nälkäisenä myyntipäällikön rooliinsa ja tulee kehittämään sekä myyntiä että markkinointia. Hänen mielestään paras myyjä ja kirjan markkinoija on kirjailija itse. Tarvitaan myös hyvä tiimi, joka osaa koota palaset yhteen antaen tukea riittävästi ja apua silloin, kun sitä tarvitaan.

Malille on kertynyt kokemusta Akateemisen kirjakaupan ostoissa vuosikymmeniä. Hän tuntee alan kuin omat taskunsa ja on innokas luomaan jotain ihan uutta hypäten nyt ostoista myynnin puolelle. Meneillään olevan kirja-alan murroksen hän näkee suurena mahdollisuutena, mihin on tartuttava juuri nyt.

Mali on valmis osallistumaan myös muihin yrityksen sisällä oleviin tehtäviin. Basamilaisilla onkin ainutlaatuinen mahdollisuus löytää itselleen sopivin rooli, oli se sitten myyntiä, markkinointia, viestintää, tiedotusta, graafista suunnittelua ja näkemystä, tapahtumien tuottamista, messujen järjestämistä tai verkostoitumista uusia kirjailijoita silmällä pitäen.

Basam Books Oy:n tiedotusta, viestintää ja tapahtumien koordinointia hoitaa Pike Hilakari, joka on verkostoitujana suorastaan ilmiö. Hän pitää yhteyksiä niin lehdistöön, kirjailijoihin kuin myös tiimiläisiin.

Luova johtaja Elina Jaatinen ottaa vastuun ääni- ja e-kirjojen maailmasta. Helposti innostuva ja innostava Jaatinen tunnetaan hyvinvointipuolella luennoitsijana, kouluttajana ja omaan voimaan herättäjänä.

Tiedotus- ja viestintä
Pike Hilakari
pike@basambooks.fi

Meritullinkatu 21

040 500 8695, asiakaspalvelu@basambooks.fihttps://basambooks.fi

Helsinkiläinen erikoiskustantamo Basam Books on palannut juurilleen filosofian, kaunokirjallisten klassikkojen, runojen ja suurten hahmojen elämäkertojen pariin. Vanha kunnon Basam Books jatkaa tutulla laadusta tinkimättömällä linjallaan ja kustantamon puikkoihin on palannut yli 20 vuotta alalla toiminut kustannusjohtaja Batu Samaletdin. Jatkossa kustannusohjelmaamme kuuluvat vahvasti myös äänikirjat, tavoitteena on tuoda kaikki Basam Booksin mestariteokset kuunneltavaksi myös äänikirjoina!