Jarmo Kantonen johtavaksi ylilääkäriksi Attendon Terveyspalveluihin

Lääketieteen tohtori Jarmo Kantonen on nimitetty Attendon Terveyspalveluiden johtavaksi ylilääkäriksi 1.5.2018 alkaen. Ennen Attendolle tuloaan yleis- ja akuuttilääketieteen erikoislääkäri Kantonen toimi Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiön johtajaylilääkärinä. Hän on toiminut niin yksityisellä, julkisella kuin kolmannella sektorilla vaativissa johtotehtävissä.

Kantosen tausta terveydenhuollossa on huomattavan laaja-alainen. Hän on toiminut niin yksityisellä, julkisella kuin kolmannella sektorilla vaativissa johtotehtävissä, kuten Vantaan kaupungin terveyspalveluiden johtajana. Kantonen on työskennellyt aiemmin myös Attendolla vuosina 2008–2015 päivystyspalveluiden johtajana.

”Attendolle tulo tuntuu kotiinpaluulta. Meidän tavoitteenamme ovat potilaankokoiset, asiakaslähtöiset ja laadukkaat terveyspalvelut. Laadun turvaa osaava henkilöstö, johon panostamme. Haluamme kuunnella herkällä korvalla potilaspalautteita ja tuoda palvelut lähelle ihmistä”, Kantonen kuvaa.

Attendon terveyspalveluiden johtaja Matias Pälve toivottaa Kantosen lämpimästi tervetulleeksi. ”Hienoa saada Jarmo takaisin joukkoomme! Hän on sekä rautainen ammattilainen että erittäin pidetty ja arvostettu lääkäri ja työtoveri. Terveydenhuollossa eletään murrosvaihetta, ja Jarmon poikkeuksellisen monipuolinen näkemys alalta onkin tärkeä lisä toimintamme kehittämisessä”, toteaa Pälve.

Matias Pälve
Johtaja, Attendo Terveyspalvelut
matias.palve@attendo.fi

Jarmo Kantonen
Johtava ylilääkäri, Attendo Terveyspalvelut
jarmo.kantonen@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 24 000 työntekijää noin 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Vantaalainen kioskiyrittäjä valitsi ikäihmiset ja vammautuneet Ärrä tekee hyvää –kampanjaansa9.5.2018 09:47Tiedote

Kauppakeskus Jumbon kioskikauppias Anu Tikka valitsi Attendo Lustikullan hyvänteon kohteeksi R-kioskeilla käynnissä olevaan Ärrä tekee hyvää -kampanjaan. Hyvänteon tempauksessa paikalliset kioskiyrittäjät ympäri Suomen päättävät oman kohteensa ja kahden kuukauden välein pääsee kahdeksan R-kioskia lahjoittamaan 1 000 euroa valitsemilleen tahoille. Ensimmäiset lahjoitukset on päätetty ja lahjoitukset tehdään toukokuussa. Lahjoittajana toimii R-kioski Oy.