Jarmo Kantonen johtavaksi ylilääkäriksi Attendon Terveyspalveluihin

Lääketieteen tohtori Jarmo Kantonen on nimitetty Attendon Terveyspalveluiden johtavaksi ylilääkäriksi 1.5.2018 alkaen. Ennen Attendolle tuloaan yleis- ja akuuttilääketieteen erikoislääkäri Kantonen toimi Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiön johtajaylilääkärinä. Hän on toiminut niin yksityisellä, julkisella kuin kolmannella sektorilla vaativissa johtotehtävissä.

Kantosen tausta terveydenhuollossa on huomattavan laaja-alainen. Hän on toiminut niin yksityisellä, julkisella kuin kolmannella sektorilla vaativissa johtotehtävissä, kuten Vantaan kaupungin terveyspalveluiden johtajana. Kantonen on työskennellyt aiemmin myös Attendolla vuosina 2008–2015 päivystyspalveluiden johtajana.

”Attendolle tulo tuntuu kotiinpaluulta. Meidän tavoitteenamme ovat potilaankokoiset, asiakaslähtöiset ja laadukkaat terveyspalvelut. Laadun turvaa osaava henkilöstö, johon panostamme. Haluamme kuunnella herkällä korvalla potilaspalautteita ja tuoda palvelut lähelle ihmistä”, Kantonen kuvaa.

Attendon terveyspalveluiden johtaja Matias Pälve toivottaa Kantosen lämpimästi tervetulleeksi. ”Hienoa saada Jarmo takaisin joukkoomme! Hän on sekä rautainen ammattilainen että erittäin pidetty ja arvostettu lääkäri ja työtoveri. Terveydenhuollossa eletään murrosvaihetta, ja Jarmon poikkeuksellisen monipuolinen näkemys alalta onkin tärkeä lisä toimintamme kehittämisessä”, toteaa Pälve.

Matias Pälve
Johtaja, Attendo Terveyspalvelut
matias.palve@attendo.fi

Jarmo Kantonen
Johtava ylilääkäri, Attendo Terveyspalvelut
jarmo.kantonen@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 24 000 työntekijää noin 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Vuoksenniskalla rakennustyöt hyvässä vauhdissa: ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan jo maaliskuussa2.7.2018 10:02Tiedote

Attendo avaa ensi keväänä palvelukodin mielenterveyskuntoutujille Imatran Vuoksenniskalle Havurinne 3:en. Attendo Havurinteeksi nimetty palvelukoti koostuu yhteensä 43:sta tehostettuun palveluasumiseen, kevyempään palveluasumiseen sekä tuettuun asumiseen soveltuvasta asunnosta. Rakentaminen on alkanut kesäkuun puolivälissä. Ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan maaliskuussa 2019.

Haussa piano hoivakotiin soittotaitoisille27.6.2018 09:21Blogi

Mikkelissä avattiin kevään lopulla kulttuuri ja taide -teemainen Attendo Marsalkanhovin hoivakoti, jonne ensimmäiset ikäihmiset ovat jo asettuneet ja uusia muuttajia tulee koko ajan. Pelkkään visuaalisuuteen teema ei jää, vaan kulttuuria ja taidetta nivotaan arkeen. Attendo Marsalkanhoviin on haussa piano. - Olen miettinyt heti hoivakodin avaamisesta lähtien pianon hankkimista, mutta vielä en ole ehtinyt. Nyt se on tänne saatava, jotta soittotaitoiset pääsisivät soittamaan. Minuun saa reilusti ottaa yhteyttä ja tehdä tarjouksen, sanoo hoivakodin johtaja Ulla Yli-Karro.

Varaa päivä Simon kesäfestareille, Neljänsuora ja Pete Parkkonen viihdyttävät pohjoisessa25.6.2018 09:41Tiedote

Kalenteriin kannattaa merkitä jo nyt perinteiset kesäfestivaalit Simon kesätorilla 17. elokuuta. Tänä vuonna Simossa lavan täyttävät vuorollaan musiikkimaailman kaksi kirkasta tähteä, ensimmäisenä Rossipohjan jälkeen vuoronsa saa Neljänsuora ja heidän jälkeensä Pete Parkkonen. Simon musiikkifestarit ovat kaikille musiikin ystäville avoin tilaisuus, vaikka alun perin tapahtuma luotiin Attendon pohjoisen palvelukotien asukkaita ajatellen. Kertaluontoiseksi aiotusta kokeilusta syntyi perinne.