Jarmo Salmi nimitetty kaupalliseksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi

Jarmo Salmi on nimitetty Starkin kaupalliseksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Salmi siirtyy uudelle vastuualueelleen markkinointi- ja B2C-myyntijohtajan paikalta.

Jarmo Salmi nimitetty STARKin kaupalliseksi johtajaksi

Salmi aloitti Starkilla ohjelmajohtajana kaksi vuotta sitten. Tätä ennen hän työskenteli useissa eri tehtävissä Stockmann-konsernissa, vastaten mm. myynnistä, myynnin kehittämisestä ja kehityshankkeista, sekä hankinnasta.

- Salmi on johtanut myös Starkilla tuloksellisesti myyntiä ja markkinointia. Hänellä on vahva kokemus sekä strategioiden, että palveluliiketoiminnan johtamisesta. Asiakkaiden todellisten tarpeiden kuuleminen ja niihin vastaaminen kaupallisen palvelumuotoilun avulla ja yhdessä muiden toimintojemme kanssa ovat hänen vahvuuksiaan, toteaa toimitusjohtaja Harri Päiväniemi ja jatkaa;

- Asiakastyytyväisyys on strategiamme keskeinen lähtökohta. Haluamme kehittää liiketoimintasegmenttejämme valikoimien ja palvelumallien kautta eteenpäin, vastataksemme entistä paremmin ydinasiakasryhmämme, rakentamisen ammattilaisten tarpeisiin. Jarmo Salmella on markkinoinnin ja konseptoinnin lisäksi tehtävän vaatima tuntuma vähittäiskaupan valikoimahallintaan ja palvelujen konseptointiin.

- Otan innolla uuden tehtävän vastaan, sanoo Jarmo Salmi. Lähtökohdat valikoiman ja asiakaskokemuksen kehittämiselle ovat hyvät. Olemme Starkilla uudistaneet markkinointi—ja myymäläkonseptimme, sekä laajentaneet mm. ammattirakentajien palvelua, esimerkiksi avaamalla STARK Rent – konevuokraamoja toimipisteidemme yhteyteen. Haluan jatkaa tätä työtä, markkinoinnin, valikoiman ja myyntiverkoston, -kanavien ja palvelujen kehittämistä ammattirakentajalähtöisesti.

Jarmo Salmi raportoi uudessa tehtävässään toimitusjohtaja Harri Päiväniemelle.

Lisätietoja Stark Suomi Oy:

Harri Päiväniemi, puh.040 643 1800

Jarmo Salmi, puh. 0500 970 950

Jarmo Salmi nimitetty STARKin kaupalliseksi johtajaksi

Me Starkissa uskomme, että jokainen työmaa tekee meidät vahvemmaksi. Meitä yhdistää tavallista tukevampi intohimo rakentamiseen, innostus sekä vastuuntuntoinen suhtautuminen asiakkaidemme liiketoimintaan ja tarpeisiin. Rakennustarvikeyritys Stark on palvellut suomalaisia rakentajia jo vuodesta 1868. Starklaisia on noin 1000 ympäri Suomen ja valtakunnallinen 26 myymälän verkostomme sekä verkkokauppa palvelevat ajasta ja paikasta riippumatta  www.stark-suomi.fi.

Starkin yhteistoimintaneuvottelut päättyivät työtehtävien vähennyksiin11.12.2019 15:45:28 EETTiedote

Stark Suomi Oy:n lokakuussa aloittamat yhteistoimintaneuvottelut henkilöstön edustajien kanssa ovat päättyneet. Päätöksensä myötä Stark vähentää enintään 50 työntekijää, joista osalle voidaan tarjota osa-aikaista työtä. Osa irtisanomisista pyritään välttämään luonnollisen poistuman, kuten eläköitymisen avulla. Starkin palveluksessa on noin 1000 työntekijää 26 toimipisteessä sekä ketjuohjauksessa ja jakelukeskuksissa.

STARK Rent konevuokraamo avautuu uudistuneessa Tampere Nekalan toimipisteessä6.11.2019 08:49:00 EETTiedote

Stark avaa tänään Tampereen Nekalaan verkostonsa neljännen konevuokraamon. Vuokraamo sijoittuu myymälän yhteyteen, helposti myös noutoasiakkaita palvelevaan noutopisteeseen. Starkin suurin myymälä Tampereen Nekalassa avautui keväällä uudistuneena. Nekalassa käynnistyi hiljattain myös seudun jakelukeskus, josta alueen kaikki toimitukset hoidetaan. Uudistuksilla tähdätään rakentavan asiakkaan kokonaispalvelun paranemiseen, palvelun sujuvoittamiseen ja asioinnin nopeuttamiseen.