Insinööriopiskelijaliitto IOL ry

Jarno Välinen valittiin IOL:n vuoden 2016 puheenjohtajaksi

Insinööriopiskelijaliitto IOL ry:n liittokokous oli koolla Helsingissä Best Western Hotel Haagassa 14.-15.11.2015. Kokouksessa päätettiin vuoden 2016 suuntalinjoista talousarvion ja toimintasuunnitelman muodossa ja hyväksyttiin toimintakertomus ja tilinpäätös sekä myönnettiin tili- ja vastuuvapaus vuodelta 2014. Lisäksi kokouksessa hyväksyttiin liiton viestintästrategia sekä koulutuspoliittinen asiakirja.

Liittokokous valitsi vuoden 2016 puheenjohtajaksi jyväskyläläisen insinööriopiskelijan Jarno Välisen. Välinen on kuluvana vuonna toiminut Jyväskylän paikallisyhdistyksen hallituksen koulutuspoliittisena vastaavana.

Varapuheenjohtajaksi kokous valitsi turkulaisen Henna Reposen. Hallituksen jäseniksi valittiin Jere Helén Mikkelistä, Antti Leppänen Helsingistä, Pasi Suckman Porista, Jenni Kokkonen Kemistä, Matti Räsänen Kajaanista ja Niko Angervo Valkeakoskelta. Varajäseneksi valittiin Ella Joukkola Kuopiosta. Uusi hallitus pitää järjestäytymiskokouksensa tammikuussa Helsingissä.

Akavalaisen Insinööriliiton opiskelijajärjestö Insinööriopiskelijaliitto IOL ry on tekniikan opiskelijoihin keskittynyt edunvalvontajärjestö. Liitolla on n. 17 000 jäsentä ja sen päätoiminta-alueet ovat koulutuspolitiikka, insinööriopiskelijoiden ammattikuva sekä työelämän edunvalvonta.

Lisätietoja:

Puheenjohtaja Henna Hartikainen, puh. 0400 722 721, henna.hartikainen@iol.fi

Asiamies Tero Rinne, puh. 0201 801 832, tero.rinne@ilry.fi

Insinööriopiskelijaliitto IOL ry
Ratavartijankatu 2

0201 801 801http://www.iol.fi
Akavalaisen Insinööriliiton opiskelijajärjestö Insinööriopiskelijaliitto IOL ry on tekniikan opiskelijoihin keskittynyt edunvalvontajärjestö. Liitolla on n. 17 000 jäsentä ja sen päätoiminta-alueet ovat koulutuspolitiikka, insinööriopiskelijoiden ammattikuva sekä työelämän edunvalvonta.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Insinööriopiskelijaliitto IOL ry