Jasper Pääkkönen otettu Time-lehden Löyly-saunaravintolalle myönnetystä tunnustuksesta

Sauna- ja ravintolakompleksi Löyly on jälleen saanut tunnustusta maailmalla, kun TIME Magazine on valinnut Löylyn World's Greatest Places 2018 -listalleen. Arvostettu yhdysvaltalainen aikakauslehti TIME Magazine on koonnut listan yli 1200 toimittajan ja asiantuntijan mielipiteiden ja suositusten pohjalta ympäri maailman. Listalta löytyy niin hotelleja, ravintoloita, kylpylöitä kuin museoitakin, jotka tarjoavat kävijöilleen ainutlaatuisia kokemuksia.

TIME Magazine on valinnut Löylyn World's Greatest Places 2018 -listalleen. Kuvalähde: Kuvio.

"Tämä on varmasti suurin tunnustus, jonka voin ajatella Löylyn saavan. Timen top 100 -listaukset ovat melkoinen käsite maailmanlaajuisesti, joten Löyly ja suomalainen saunakulttuuri saavat tätä kautta huomattavaa näkyvyyttä ympäri maailman."

Löyly on avaamisestaan lähtien ollut niin paikallisten kuin turistienkin suuressa suosiossa. Tänä vuonna Löylyssä on vieraillut jo reilusti yli 200 000 kävijää. Sauna on kovassa käytössä ympäri vuoden ja myös ravintola sekä upea terassi ovat erityisesti paikallisten vakiopaikkoja. Löyly ei ole pelkästään kaunis rakennus tai sauna vaan arkkitehtuuriesti merkittävä maamerkki.

"Täällä Los Angelesissa yllättävän moni on jo kuullut Löylystä. On hauska huomata elokuva-alaan liittyvissä tapaamisissa, että Löyly-viidakkorumpu on soinut. Ne harvat leffa-alan ihmiset, jotka Suomessa vieraillessaan ovat käyneet Löylyssä, ovat kertoneet paikasta kollegoilleen: "Ai olet Helsingistä? Siellä on kuulemma sellainen hieno sauna, oletko käynyt?", on kommentti, johon olen törmännyt muutamaan otteeseen", Jasper nauraa.

Linkki TIME Magazinen World’s Greatest Places 2018 -listaukseen:

Löyly
Hernesaarenranta 4, Helsinki
loylyhelsinki.fi
info@loylyhelsinki.fi

Henna Hällström
Brand Manager
Pormestarinrinne 5, PL 194
www.royalravintolat.com

Sauna- ja ravintolakompleksi Löyly. Kuvalähde: Kuvio
Jasper Pääkkönen

Royal Ravintolat Oy on alansa suurin yksityinen yrityskokonaisuus. Siihen kuuluu 46 yksilöllistä ruokaravintolaa sekä 20 Hanko Sushi -, 5 Pizzarium- ja 2 Pizzeria Luca -ravintolaa eri puolilla Suomea. Nämä yhdessä työllistävät yli 1 000 henkilöä. Liikevaihtotavoite vuodelle 2018 on yli 100 miljoonaa euroa.

Hanko Sushi avaa Regatta SPA -kylpylään3.5.2018 13:05Tiedote

Stockmann Roof by Teatteri -terassiravintola laajenee vielä korkeammalle2.5.2018 10:01Tiedote