Javelo yhdistää voimansa Sympan ja Recruiteen kanssa PSG Equityn tukemalla HR-alustalla ollakseen edelläkävijä suorituksen johtamisessa.

Pariisia pääpaikkanaan pitävä Javelo, joka on johtava toimija suorituksen johtamisen ja työntekijöiden sitouttamisen aloilla, kertoo PSG Equityn ("PSG") tehneen yritykseen kasvuinvestoinnin. PSG on kasvupääomayritys, joka tekee yhteistyötä ohjelmisto- ja teknologiavetoisten palveluyritysten kanssa. PSG auttaa kumppanuusyrityksiään Euroopassa ja Yhdysvalloissa nopeuttamaan kasvua ja skaalautumaan. Javelo yhdistää voimansa PSG:n tukemien Sympan ja Recruiteen kanssa toimittaakseen työkaluja henkilöstöhallinnon johtajille, jotka ovat tiimiensä digitalisoinnin eturintamassa.

Anne-Sophie Vasseurin, David Guillermainin, Guillaume Berthaultin ja Gautier Machelonin perustama Javelo, jonka pääkonttori sijaitsee Pariisissa, on kehittänyt suorituksen johtamisen alustan, joka auttaa yrityksiä vahvan palautekulttuurin kehittämisessä. Javelosta on tullut innovaattori suorituskyvyn johtamisen alalla Euroopassa. Se tarjoaa laajan valikoiman työkaluja arvioinneista ja kehityskeskusteluista työntekijöiden sitouttamiseen, 360 asteen palautteeseen, objektiiviseen seurantaan ja työntekijäkyselyihin. Nykyään Javelolla on kolme toimipaikkaa ja sen asiakkaisiin kuuluvat muun muassa Transavia, Protectas, Domino's Pizza ja Manpower.

Yhdessä Javelo, Sympa ja Recruitee haluavat tarjota valikoiman johtavia ohjelmistotyökaluja pienten, keskisuurten ja suurten yritysten HR-tiimeille strategisen HR:n, henkilöstöjohtamisen, työntekijöiden sitouttamisen, rekrytoinnin ja suorituksen johtamisen aloilla. Yrityksillä on yhteensä yli 6 000 asiakasta eri puolilla Eurooppaa, Isoa-Britanniaa ja Yhdysvaltoja sekä yli 400 työntekijää, ja jokainen yritys pyrkii kehittämään ratkaisuja innovatiivisille henkilöstöhallinnon johtajille. Tunnetut tuotemerkit, kuten Red Bull Media House, Breitling, BMW ja TNT, ovat valinneet Javelon, Sympan ja Recruiteen auttamaan niitä osaavien työntekijöiden rekrytoinnissa, suojaamaan työntekijätietoja ja mahdollistamaan tiimeille parempien strategisten päätösten tekemisen.

Anne-Sophie Vasseur, Javelon toimitusjohtaja ja yksi perustajista, kommentoi asiaa näin: "Voimien yhdistäminen Sympan ja Recruiteen kanssa merkitsee Javelolle mielenkiintoisen luvun alkua. Uskomme, että PSG:n sijoitus vahvistaa alustamme ja tiimimme mahdollisuuksia markkinoilla. Lisäksi uskomme, että yhteistyö Sympan ja Recruiteen kanssa laajentaa maantieteellistä ulottuvuuttamme ja tuotepainotustamme ja antaa meille mahdollisuuden jatkaa huipputulosten toimittamista asiakkaillemme huippuluokan HR-työkalujen avulla."

Edward Hughes, PSG:n toimitusjohtaja, toteaa seuraavaa: "Onnittelut Javelon tiimille heidän rakentamastaan tuotteesta ja tiimistä. HR-ohjelmistoissa on edelleen valtavat mahdollisuudet vertikaalisesti, ja olemme innoissamme voidessamme tukea Javeloa, Sympaa ja Recruiteea niiden jatkaessa eteenpäin."

Taloudellisia tietoja ei ole julkistettu.

Sympa

Suomessa pääkonttoriaan pitävä Sympa on yksi nopeasti kasvavista HR-toimittajista Euroopassa ja johtava toimija Pohjoismaissa. Sympa pyrkii digitaalisella ratkaisullaan siihen, että henkilöstöhallinnon johtajat voivat optimoida työsuhteen jokaisen vaiheen virtaviivaisempien HR-prosessien, tukemisen ja kehittämisen sekä tietoon perustuvan strategisen päätöksenteon avulla. Sympan asiakkaisiin kuuluu tunnettuja tuotemerkkejä, kuten BMW, Dustin ja Byggmax. sympa.com

Recruitee

Amsterdamissa pääkonttoriaan pitävä Recruitee on pilvipohjaisten ATS-ratkaisujen tarjoaja. Yrityksen digitaalinen ohjelmisto on kehitetty tiimeille, jotta ne voivat rekrytoida paremmin yhdessä. Yrityksen ratkaisuihin sisältyvät työpaikkailmoitusten hallinnointiin tarkoitetut järjestelmäintegraatiot, rekrytointipalvelut, hakijaseuranta, läpiviennin automaatio, aikataulutuksen automaatio ja pitkälle kehitetty rekrytointianalytiikka. Vuonna 2015 perustetulla Recruiteella on nykyisin 75 maassa yli 5 000 asiakasta, joista suurin osa on yhtiön ydinmarkkinoilla Benelux-maissa ja DACH-maissa (Saksa, Itävalta, Sveitsi) sekä Isossa-Britanniassa ja Yhdysvalloissa. www.recruitee.com

Javelo

Javelo on SaaS-alusta HR:n suorituksen johtamiseen, ja yrityksellä toimipaikat Pariisissa, Marseillessa ja Barcelonassa. Javelo auttaa innovatiivisia henkilöstöhallinnon johtajia digitalisoimaan kehityskeskustelukäytännöt, jotka usein tekevät henkilöstöjohtamisesta kankeaa eivätkä juuri innosta ihmisiä. Yritys tarjoaa yksinkertaisen, intuitiivisen alustan, joka auttaa HR-osastoja optimoimaan arviointiprosessin ja ottamaan kaikki mukaan enemmän yhteistyöhön perustuviin johtamisen virstanpylväisiin, jotka tehostavat suoritusta ja edistävät sitoutumista. javelo.io

PSG

PSG on kasvupääomayritys, joka tekee yhteistyötä ohjelmisto- ja teknologiavetoisten palveluyritysten kanssa. PSG auttaa kumppanuusyrityksiään uudistumaan ja kasvamaan, hyödyntämään strategisia mahdollisuuksia ja rakentamaan vahvoja tiimejä. PSG on tukenut yli sataa yritystä ja ollut mukana yli 400 yritysjärjestelyssä, joten se tarjoaa laajaa investointiosaamista, syvällistä ohjelmisto- ja teknologia-alan erikoisosaamista sekä vahvan sitoutumisen yhteistyöhön johtoryhmien kanssa. Vuonna 2014 perustetulla PSG:llä on toimipisteet Bostonissa, Kansas Cityssä, Lontoossa, Pariisissa, Madridissa ja Tel-Avivissa. Lisätietoja PSG:stä on osoitteessa www.psgequity.com.

Lehdistön yhteydenotot, Sympa
Jennifer Bailey
jennifer.bailey@sympa.com

Lehdistön yhteydenotot, Recruitee