Jenga Markkinointiviestintä Oy

Jenga - rohkea 10 ammattilaisen start-up herätti Tampereen markkinointipiirit

Tampereen markkinointipiirit eivät ole ennallaan, kun uusi 10 ammattilaisen rohkea start-up keikauttaa voimasuhteet jengoiltaan. 2.10. perustettu markkinointiviestinnän luova toimisto Jenga on täysin henkilöstönsä näköinen ja omistama. Pääomistajina Jengassa ovat markkinoinnin ja viestinnän konkarit Kirsti Mäkelä ja Pauliina Koivunen.
Kirsti Mäkelä ja Pauliina Koivunen (oikealla) ovat Jengan pääomistajat.

"Perustimme Jengan, koska markkinointi vaatii rohkeita tekoja Suomessa ja kansainvälisesti. Tampereella ja muualla Suomessa on kovaa osaamista, joka pitää saada näkyville. Luomme asiakkaidemme kanssa menestystarinoita - myös itsestämme", sanoo Pauliina Koivunen, Jengan hallituksen puheenjohtaja.

Jengan henkilöstöön kuuluu monelle yritykselle ja organisaatiolle tuttuja kasvoja. Tekijät ovat tunteneet toisensa pitkään, osa jo yli vuosikymmenen. Uusin vahvistus tiimiin on Anna Karjalainen, joka on nuoresta iästään huolimatta luonut jo uraa toimitussihteerinä, kustannustoimittajana ja toimittajana mm. A-lehdissä. Kokemus ja luottamus tuovat rohkeutta heittäytyä.

"Valitsimme nimeksemme Jengan, koska perussuoritus ei markkinoinnissa enää riitä. Tekemiseen tarvitaan lisää kierrettä kaikissa kanavissa. Erityisesti digitaalisessa mediassa luovat ideat ovat kingejä, kun tavoitteena on erottua lukemattomien viestien, kanavien ja sisällöntuottajien joukosta. Toimistomme starttipöhinä on myös mahtava kasvualusta luovuudelle, joka saa nyt kukkia."

Jenga aloittaa Hämeenpuistossa Puistotornin kuudennessa kerroksessa.

"Puistotornissa on ihana luova henki, koska saman katon alla on myös teatteria ja muita kulttuurielämyksiä. Tuomme tänne lisää säpinää ja toivomme, että muutkin luovat ammattilaiset löytäisivät paikan. Historiallinen rakennus, jossa on persoonallisia tiloja lehdistötilaisuuksiin ja workshopeille, oli meille heti ensinäkemältä ykkösvaihtoehto."

"Suomessa on todella hienoa perustaa start-up. Me uskomme itseemme ja meihin uskotaan. Tämän itseluottamuksen ja hyvän draivin aiomme nyt hyödyntää asiakkaidemme projekteissa. Tarjoamme monikanavaisesti markkinoinnin ja viestinnän kaikki palvelut sosiaalisesta mediasta ja lehdistösuhteista mainontaan."

Jenga Markkinointiviestintä Oy on nimittänyt 2.10. alkaen seuraavat henkilöt:

AD, Johanna HaaramäkiJohanna työskenteli aiemmin Mainoskentässä.

AD, Anita LahtinenAnita työskenteli aiemmin Mainoskentässä.

AD, Kristiina Mouna. Kristiina työskenteli aiemmin Mainoskentässä.

AD, Irina Nurmi.  Irina työskenteli aiemmin Mainoskentässä.

AD, Jari Rasi. Jari työskenteli aiemmin Mainoskentässä.

Copywriter, Anna Karjalainen. Anna työskenteli aiemmin Mainoskentässä.

Digital Creative, Juha-Pekka Huikuri. Juha-Pekka työskenteli aiemmin Mainoskentässä.

Projektipäällikkö, Emmi Lehtoviita. Emmi työskenteli aiemmin Mainoskentässä.

Partneri, asiakkuusjohto, Kirsti Mäkelä. Kirsti työskenteli aiemmin Mainoskentässä, jota ennen Perjantai Markkinointiviestinnässä ja Imageneeringissa projektijohtajana.

Partneri, strategiat ja viestintä, Pauliina Koivunen. Pauliina työskenteli aiemmin Mainoskentässä, jota ennen Cargotecin PR johtajana.

Lisätietoja:

Pauliina Koivunen, partneri, strategiat ja viestintä, (hallituksen puheenjohtaja) 0400 253 757, pau@jenga.fi

Jenga on markkinointiviestinnän luova toimisto Tampereelta. Perustimme Jengan, koska markkinointi vaatii rohkeita tekoja Suomessa ja kansainvälisesti. Tuomme lisää kierrettä markkinointiin kymmenen rohkean ammattilaisen voimin. Tarjoamme markkinointiviestinnän palveluja strategisesta suunnittelusta toteutukseen kaikissa kanavissa. Teemme tuloksellista yritys- ja kuluttajamarkkinointia sekä viestintää. www.jenga.fi

Kirsti Mäkelä ja Pauliina Koivunen (oikealla) ovat Jengan pääomistajat.

Jenga Markkinointiviestintä Oy
Jenga Markkinointiviestintä Oy, Hämeenpuisto 28
33200 TAMPERE

Jenga on markkinointiviestinnän luova toimisto Tampereelta. Perustimme Jengan lokakuussa 2015, koska markkinointi vaatii rohkeita tekoja Suomessa ja kansainvälisesti. Tuomme lisää kierrettä markkinointiin 12 rohkean ammattilaisen voimin. Tarjoamme markkinointiviestinnän palveluja strategisesta suunnittelusta toteutukseen kaikissa kanavissa. Teemme tuloksellista yritys- ja kuluttajamarkkinointia sekä viestintää.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Jenga Markkinointiviestintä Oy