JH-Sprinkleriurakointi Oy, JH-Sprinklerihuolto Oy, Novecom Oy ja Hewal Oy muodostavat yhdessä uuden paloturvallisuusalalla toimivan konsernin nimeltä Paloff Group Oy

Paloff Group Oy on 27.7.2017 ostanut sprinkleriurakointia harjoittavan JH-Sprinkleriurakointi Oy:n ja palotekniseen- sekä sprinklerisuunnitteluun erikoistuneen Novecom Oy:n osakekannat. Yhtiöiden mukana seuraavat sprinklerihuoltoa ja LVI-suunnittelua harjoittavat tytäryhtiöt JH-Sprinklerihuolto Oy ja Hewal Oy.

Uusi konsernikokonaisuus muodostaa kilpailukykyisen paloturvallisuusalan toimijan, joka pystyy tarjoamaan asiakkailleen entistä kokonaisvaltaisempaa palvelua maan kattavasti. Konsernin liikevaihto on noin 7,1 miljoonaa euroa ja se työllistää yhteensä 50 henkilöä. Konsernin pääkonttori on Raumalla ja sen muut toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Espoossa, Tampereella, Kauhavalla, Seinäjoella, Jyväskylässä, Mikkelissä, Oulussa ja Kaarinassa.

Yhtiöiden toiminta jatkuu entisellään omina yksiköinään, kaikki työntekijät jatkavat entisissä työtehtävissään ja yritysten yhteystiedot säilyvät muuttumattomina. Yhtiöiden asiakkailta ei vaadita toimenpiteitä asiaan liittyen.

Jarkko Tuuri, joka toimii Novecom Oy:n toimitusjohtajana, ottaa vastatakseen uuden konsernin toimitusjohtajuuden. Jani Hämäläinen jatkaa JH-Sprinkleriurakointi Oy:n toimitusjohtajana.

Paloff Group Oy:n osakkeenomistajina ovat emoyhtiöiden aiemmat omistajat, jotka kaikki jatkavat konsernin palveluksessa sekä Aronia Group Oy, joka on vastannut transaktion toteuttamisesta ja vastaa yhdessä toimivan johdon kanssa yrityskaupan jälkeisestä haltuunotosta.

Jarkko Tuuri
Paloff Group Oy