JOHAN KRONBERG SPONSOR CAPITALIN ASSOCIATED PARTNERIKSI JA HALLITUKSEN JÄSENEKSI

Sponsor Capital Oy on kutsunut ekonomi, KTT h.c. Johan Kronbergin yhtiön Associated Partneriksi 1.5.2016 alkaen ja samalla hänet on valittu Sponsor Capital Oy:n hallituksen jäseneksi.

Johan Kronberg on helmikuun lopussa päättyneen yli 35 vuotisen PwC-uransa aikana toiminut PwC:llä partnerina vuodesta 1988 lähtien ja yhtiön useissa eri johtotehtävissä mm. toimitusjohtajana ja hallituksen puheenjohtajana. Kronberg on toiminut yli kahdenkymmenen pörssilistatun yhtiön sekä useiden merkittävien listaamattomien yhtiöiden tilintarkastajana. Työssään PwC:llä Kronberg on ollut mukana lukuisissa merkittävissä pääomamarkkinatransaktioissa ja yrityskaupoissa, sekä Suomessa että kansainvälisesti.

Helsinki 26.5.2016

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Kaj Hägglund, Sponsor Capital Oy
kaj.hagglund@sponsor.fi

Työelämän ohjelmistokonserni Saarni Cloud kasvaa jälleen - Csi Helsinki ja Kiva Work osaksi yhteisöä19.12.2022 13:08:58 EET | Tiedote

Ohjelmistoratkaisut työnteon ja työntekijän tukemiseen ovat siivittäneet Saarni Cloud -konsernin vahvaan kasvuun. Nyt konserni vahvistaa palveluvalikoimaansa uusilla yritysjärjestelyillä. Joulukuussa toteutetun yhdistymisen myötä asianajotoimistojen ohjelmistoratkaisuihin erikoistunut CSI Helsinki Oy liittyi osaksi konsernia. Lisäksi Saarni Cloud tiivistää yhteistyötään ja jatkaa vähemmistöomistajana henkilöstökyselyitä tarjoavassa Kiva Workissa.