Johanna Liukkonen AOL:ltä Dentsu Aegis Networkin ohjelmallisen ostamisen yksikön operatiiviseksi johtajaksi

30.6.2017 07:00 | Dentsu Aegis Network Oy

Markkinointiviestintäkonserni Dentsu Aegis Network on nimittänyt Johanna Liukkosen ohjelmallisen ostamisen yksikkö Amnetin operatiiviseksi johtajaksi. Tämä lisäksi Liukkonen toimii mobiilin tuotepäällikkönä.

Liukkonen siirtyi Amnetiin AOL:ltä Lontoosta, jossa hän on toiminut useissa digitaalisen markkinoinnin rooleissa viimeisen seitsemän vuoden aikana - viimeiseksi asiakastiimin johtajana vastuunaan mobiilimarkkinointi.

- Dentsu Aegis Networkilla on paljon kiinnostavia asiakkaita ja monen vuoden jälkeen oli aika siirtyä pöydän toiselle puolelle vielä lähemmäs asiakasrajapintaa, Liukkonen kertoo.

- Uskon että pystyn hyödyntämään osaamistani suurelta markkinalta. Esimerkiksi mobiilimainonta on haaste edelleen kaikkialla. Odotan innolla, että pääsen kehittämään asiakkaidemme toimintaa täällä Suomessa, Liukkonen jatkaa.

Amnetin Suomen johtaja Timo Petänen uskoo Liukkosen tuovan tiimiin tärkeää osaamista ja uutta näkemystä.

- Teknologian kehitys sekä jatkuvasti muuttuva pelikenttä ajavat myös meidän kehitystä ja mietimme jatkuvasti tulevaisuuden tarpeitamme. Johannan pitkä markkinointitech-tausta, isojen asiakasportfolioiden johtaminen sekä Suomessa ainutlaatuinen kokemus mobiilimarkkinoinnista vastaavat loistavasti meidän osaamisvaatimuksia, kommentoi Petänen.

Dentsu Aegis Networkiin kuuluu Amnetin lisäksi mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG ja ulkomainontaan erikoistunut Posterscope.

Johanna Liukkonen
Operations Director
Puhelin: +358 40 485 6850
Sähköposti: johanna.liukkonen@amnetgroup.com

Timo Petänen
Head of Amnet Finland
Puhelin: +358 40 661 2771
Sähköposti: timo.petanen@amnetgroup.com

Dentsu Aegis Network on globaali markkinointialan konserni. Yhtiö toimii 145 maassa yli 38 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 180 osaajaa kahdeksassa eri toimistossa, joita ovat mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.