Johtava järjestelmäintegroija delaware tuo syvällisen SAP- ja Microsoft-osaamisen M-Filesin globaaliin kumppaniohjelmaan

Älykkään tiedonhallinnan ohjelmistoyhtiö M-Files Oy on aloittanut kumppaniyhteistyön maailmanlaajuisesti toimivan delawaren kanssa. Kumppanuus keskittyy ratkaisuihin, joissa M-Files-ohjelmisto integroidaan muihin ydinjärjestelmiin, kuten SAP:iin sekä Microsoft SharePointiin ja Office 365:een.

Älykkäitä tiedonhallinnan ohjelmistoja kehittävä M-Files Oy on saanut maailmanlaajuiseen kumppaniohjelmaansa uusimman vahvistuksen, järjestelmäintegroija delawaren. Organisaatiolla on vahva maailmanlaajuinen markkina-asema ja kattava kokemus SAP:ista sekä Microsoftin ratkaisuista.

delaware työllistää yli 1800 ammattilaista 14 maassa. Yhtiössä toimii yli 200 konsulttia, jotka ovat erikoistuneet tiedonhallinnan sekä liiketoimintaprosessien tehostamiseen ja automatisointiin. Tehokkuus saavutetaan integroimalla ERP- ja CRM-ratkaisut M-Filesin tiedonhallintaratkaisuihin.

delawarella on laaja kokemus monista liiketoimintajärjestelmistä kuten SAP, Microsoft Dynamics, SharePoint ja Office 365, Salesforce sekä OpenText. M-Files voidaan helposti integroida näihin järjestelmiin, jolloin käyttäjille voidaan tarjoa pääsy koko liiketoimintatietoon yhden käyttöliittymän kautta. M-Files mahdollistaa myös sen, että yhdistäminen ei vaadi tietojen siirtämistä eikä olemassa olevia järjestelmiä ja prosesseja häiritä. Tämän ansiosta delaware pystyy integroimaan M-Filesin omien asiakkaidensa olemassa oleviin järjestelmiin ilman kalliita ja aikaa vaativia siirtoprojekteja. Näin käyttäjille tarjotaan nopea pääsy kaikkeen liiketoimintatietoon riippumatta siitä, mihin järjestelmään tai paikkaan tieto on tallennettu.

"Toimintamme ydin ja kasvun perusta on asiakkaidemme liiketoimintaprosessien kehittäminen integraatioiden avulla. M-Files on juuri oikea kumppani meille, koska heidän filosofiansa tukee juuri järjestelmäriippumatonta lähestymistapaa. M-Files pystyy yhdistämään muissa liiketoimintasovelluksissa olevan tiedon häiritsemättä olemassa olevien järjestelmien käyttöä. Heidän tuotteensa on erittäin käyttäjäystävällinen ja se myy itse itsensä, kun esittelemme sitä asiakkaillemme. Lisäksi M-Files on ketterä ja ennakkoluuloton tiedonhallinnan edelläkävijä, jonka kanssa on helppo tehdä yhteistyötä", sanoo Frank van Asten, joka vastaa maailmanlaajuisesti delawaren tiedonhallinnan liiketoiminnasta.

"M-Filesin kansainvälinen menestys pohjautuu suoramyynnin lisäksi vahvaan yhteistyökumppanien ekosysteemiin. delaware on juuri sellainen liiketoimintakumppani, joka auttaa meitä ylläpitämään ja kasvattamaan nopeaa kasvua sekä vahvaa kokemusta asiakasmenestyksessä. delawarella on erikoisosaamista, resursseja ja asiakaslähtöinen toimintatapa, mikä tekee heistä ideaalin kumppanin M-Filesille. Odotamme innolla, että pääsemme työskentelemään heidän kanssaan", toteaa M-Files Oy:n EMEA Channel Sales Director Marko Javanainen.

M-Files tarjoaa kattavan valikoiman bisnesmahdollisuuksia jälleenmyyjille (VAR), järjestelmäintegroijille ja konsulttipalveluyrityksille lukuisilla eri toimialoilla ja monissa markkinasegmenteissä. Liittymällä globaaliin M-Filesin Partneriverkostoon yritykset voivat lisätä uuden tulolähteen jatkuvasti kasvavilla tiedonhallintapalveluihin ja tiedonhallintajärjestelmiin (ECM) liittyvillä markkinoilla. M-Filesilla on tällä hetkellä yli 600 kumppania yli 100 maassa.

delaware

delaware is a fast-growing, global company that delivers advanced solutions and services to organizations striving for a sustainable, competitive advantage. We guide our customers through their business transformation, applying the ecosystems of our main business partners, SAP and Microsoft. We continue to service our customers afterward, assuring continuity and continuous improvement.

In all perspectives, we apply our own sustainable business model that aims for the long-term. Our future leaders are already among us. They are driving our clients’ success, shaping them to stand out today and preparing them for tomorrow.

delaware employs 1800+ professionals of which 200+ are active on Information Management across 27 regional offices in Europe, the Middle East, Asia and the Americas.

Combining Strength, delivering Solutions: delaware.pro

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Esittelyssä M-Files 2018 -tiedonhallintaratkaisu (englanniksi).Siirry videokanavalle

Arvostetut kansainväliset markkinatutkimuslaitokset ovat nostaneet M-Filesin maailman johtavien toimijoiden joukkoon. Tuhannet yritykset yli 100 maassa käyttävät M-Filesia parantaakseen tietotyön laatua ja tuottavuutta sekä täyttääkseen tiedonhallintaan liittyviä standardeja ja vaatimuksia. M-Files on käytössä noin 1 200 organisaatiossa Suomessa. Asiakkaita ovat muun muassa SSAB, Nokian Renkaat, Caverion, Finavia, Fingrid, Rovio, Technopolis, Patria, R-kioski, DNA ja Liikennevirasto. Lisätietoja: www.m-files.fi.