Jojo Uimonen Otavan markkinointipäälliköksi

Jojo Uimonen on nimitetty Kustannusosakeyhtiö Otavan markkinointipäälliköksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.2.2018.

Jojo Uimosella on vahva ja monipuolinen kokemus markkinoinnin tehtävistä. Hän on aiemmin työskennellyt markkinointipäällikkönä Sandrew Metronome Oy:ssä ja SF Film Oy:ssä. Otavaan Uimonen siirtyy Dionysos Films Oy:stä.

”Olen todella innoissani, että pitkäaikainen haaveeni työskennellä kirjankustannuksen parissa toteutuu. Otavassa osaaminen yhdistyy innovatiiviseen ja innostuneeseen tekemiseen. Lähden ilolla viemään sitä osaltani eteenpäin yhdessä taitavan tiimin ja upeiden kirjailijoiden kanssa”, sanoo Jojo Uimonen.

”Olen riemuissani siitä, että saamme Jojon Otavan markkinoinnin tiimiin. Hänellä on juuri sellaista näkemystä ja kokemusta markkinointiviestinnästä, jota tarvitsemme kun kilpailu ihmisten tavasta käyttää vapaa-aikaansa on kova”, sanoo Otavan markkinointi- ja viestintäjohtaja Kirsi Tähjänjoki.

Lisätietoja:
Kustannusosakeyhtiö Otava, markkinointi-ja viestintäjohtaja Kirsi Tähjänjoki, 040-7255374 kirsi.tahjanjoki@otava.fi
Jojo Uimonen, Kustannusosakeyhtiö Otava, markkinointipäällikkö 040 703 1213

Yhdysvaltojen entisen presidentin puolison Michelle Obaman odotettujen muistelmien kansi on nyt julkistettu. Minun tarinani -kirja ilmestyy 13. marraskuuta 2018 maailmanlaajuisesti25.5.2018 12:20Tiedote

Helsinki/Suomi 25.5.2018 Yhdysvaltojen entisen presidentin puoliso Michelle Obama julkaisi Instagramissa eilen erittäin odotetun elämäkertansa Minun tarinani kannen. Kirja ilmestyy maailmanlaajuisesti 13. marraskuuta 2018. Englanninkielisen alkuteoksen nimi on BECOMING. Michelle Obama valitsi kirjan kanteen Miller Mobleyn valokuvan, joka otettiin tänä vuonna kuvauksissa Washington DC:ssä. Stailauksesta vastasi Meredith Koop, meikistä Carl Ray ja hiuksista Yene Damtew. Kirjan kannen on suunnitellut Crown Publishing Groupin varapääjohtaja, luova johtaja Christopher Brand. Michelle Obama jakoi Instagramissa kirjan kansikuvan ja neljä aiemmin julkaisematonta perhekuvaa, jotka kertovat hänen matkastaan naiseksi, jollainen hän tänä päivänä on. Michelle Obama toteaa (@michelleobama): “Olen haltioissani siitä, että saan jakaa kanssanne kirjani BECOMING kannen. Kirjan kirjoittaminen on ollut minulle henkilökohtaisesti tärkeää ja valaisevaa. Toivon, että kun kirjani BECOMING ilmestyy syksyllä, a

Kevään kotimaisissa kuvakirjoissa ratsastetaan keppareilla ja tutustutaan merkityksellisyyteen14.5.2018 10:16Tiedote

Otavan kevään kotimaiset kuvakirjat huipputekijöiltä kannustavat huomaamaan, kuinka jokainen meistä on tärkeä ja merkityksellinen. Kuvittaja Jenna Kunnaksen ensimmäisessä kuvakirjassa seikkaillaan kirjojen maailmassa. Kikattavan Kakkiainen taas alkaa naurattaa ystäviään television ja sovellusten lisäksi myös perinteisissä iltasatukirjoissa. Tikkumäen kepparikirjassa jaetaan kivoja vinkkejä ja ohjeita pienille keppariharrastajille.