Jojo Uimonen Otavan markkinointipäälliköksi

Jojo Uimonen on nimitetty Kustannusosakeyhtiö Otavan markkinointipäälliköksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.2.2018.

Jojo Uimosella on vahva ja monipuolinen kokemus markkinoinnin tehtävistä. Hän on aiemmin työskennellyt markkinointipäällikkönä Sandrew Metronome Oy:ssä ja SF Film Oy:ssä. Otavaan Uimonen siirtyy Dionysos Films Oy:stä.

”Olen todella innoissani, että pitkäaikainen haaveeni työskennellä kirjankustannuksen parissa toteutuu. Otavassa osaaminen yhdistyy innovatiiviseen ja innostuneeseen tekemiseen. Lähden ilolla viemään sitä osaltani eteenpäin yhdessä taitavan tiimin ja upeiden kirjailijoiden kanssa”, sanoo Jojo Uimonen.

”Olen riemuissani siitä, että saamme Jojon Otavan markkinoinnin tiimiin. Hänellä on juuri sellaista näkemystä ja kokemusta markkinointiviestinnästä, jota tarvitsemme kun kilpailu ihmisten tavasta käyttää vapaa-aikaansa on kova”, sanoo Otavan markkinointi- ja viestintäjohtaja Kirsi Tähjänjoki.

Lisätietoja:
Kustannusosakeyhtiö Otava, markkinointi-ja viestintäjohtaja Kirsi Tähjänjoki, 040-7255374 kirsi.tahjanjoki@otava.fi
Jojo Uimonen, Kustannusosakeyhtiö Otava, markkinointipäällikkö 040 703 1213

Kasvuyrittäjyydestä kertova tietokirja lahjoitetaan kaikille lukion kakkosluokkalaisille19.9.2018 08:50Tiedote

Kotimaista kasvuyrittäjyyttä ja startup-kenttää käsittelevä Kutsuvat sitä pöhinäksi – Tositarinoita kasvuyrittäjyydestä -tietokirja (Otava, 2018) lahjoitetaan syksyn 2018 aikana kaikille lukion toista luokkaa käyville oppilaille. Kirjan 35 000 kappaleen erikoispainokseen on kirjoittanut alkusanat tasavallan presidentti Sauli Niinistö. Ainutlaatuisen lahjoitushankkeen yhteydessä käynnistyy myös sarja yrittäjävierailuja Suomen lukioissa, mukana mm. Risto Siilasmaa ja Ilkka Paananen.