Jokerien Antti Pihlström ja Marko Anttila mukana Vermon Toto SM -karsinnassa

Jo yhdeksän ottelun voittoputkessa oleva Jokerien miehistö on edustettuna keskiviikkona Vermossa, kun Toto SM -kisan karsinnat käynnistyvät. Hyökkääjät Antti Pihlström ja Marko Anttila ovat kaukalon lisäksi molemmat tuttuja hahmoja ravikatsomoissa.

Vermo ja ravit on tuttu ympäristö Antti Pihlströmille. Kuva: Pekka Salonen

Etenkin Pihlström tunnetaan innokkaana ravimiehenä ja hevosenomistajana. Ohjastamistakin hän on kokeillut, ensimmäistä kertaa omistamansa Southwind Tequilan rattailla.

Useita vuosia hevosia omistaneella Pihlströmillä on tällä hetkellä reilut puolen tusinaa hevosta ja muutama kimppa, joten tietoa, kokemusta ja aktiivisuutta löytyy. Hevosista kilpailee kaksi, muut ovat varsoja tai siitostammoja.

- Tulevaisuudessa sekä valmentaminen että ohjastaminen kiinnostavat.

Pihlström ja Anttila ovat luvanneet luovuttaa puolet mahdollisesta voitostaan kummijärjestöilleen. Jokerit ja sen pääyhteistyökumppani Veikkaus aloittivat tällä kaudelle yhteistyön viiden lapsi- ja perhetyötä tekevän järjestön kanssa. Pihlströmin ja Anttilan kummijärjestö on Helsingin Ensikoti.

Muut yhteistyössä mukana ovat järjestöt ovat Mannerheimin Lastensuojeluliito, Punainen Risti, Aseman Lapset ry ja Hope ry. Jokaisella järjestöllä on joukkueessa viisi kummipelaajaa, ja järjestöjen logot näkyvät kummipelaajien pelipaidoissa vierasotteluissa. Kotiotteluissa Jokereiden vieraana on järjestöjen kohderyhmiä ja toiminnassa mukana olevia vapaaehtoisia kannustamassa ja tutustumassa lajiin.

Jatkuuko Jokerien voittoputki tänään?

Pihlström ja Anttila kohtaavat vielä tänä iltana Hartwall Arenalla Torpedo Nizhni Novgorodin ja voivat venyttää Jokerien voittoputken jo kymmeneen. Keskiviikkona jää aikaa kisata Toto SM -karsinnassa Vermossa ennen kuin joukkue suuntaa loppuviikosta vieraspelikiertueelle.

Kustakin Toto SM -karsinnasta selviää kaksi parasta 11.11. järjestettävään finaaliin, ja ainakin Jokerien otteluohjelman perusteella miehet ehtivät mukaan, jos taidot riittävät keskiviikkona Vermossa.

Lisää Toto SM -kisasta

Vermo ja ravit on tuttu ympäristö Antti Pihlströmille. Kuva: Pekka Salonen

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.