Jokerista 40 000 euroa Kouvolaan ja Sysmään ja 20 000 euroa Lahteen

Lauantai-Jokerista löytyi kolme kuusi oikein -tulosta (kierros 30/2018). Kaksi osumista toi 40 000 euroa onnistuneen tuplauksen ansiosta ja kolmas 20 000 euroa.

Tasan 40 000 euron voitot menivät Myllykosken S-marketissa Kouvolassa ja Sysmän R-kioskissa pelattuihin riveihin. Sysmässä pelannut voittaja käytti Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Kolmas voitto – suuruudeltaan 20 000 euroa – meni Kiveriön R-kioskissa Lahdessa pelattuun peliin.

Jokeri-rivi maksaa tuplattuna kolme euroa. Jos tuplatun rivin viimeinen numero osuu kohdalle, saa kaikki voitot kaksinkertaisena, myös päävoiton. Viimeksi päävoitto on mennyt tuplattuna maalikuussa, jolloin kierroksella 12/2018 Nivalassa rivinsä pelannut voittaja sai Keskiviikko-Jokerista kaksi miljoonaa euroa.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.