Jokerista 40 000 euroa Kouvolaan ja Sysmään ja 20 000 euroa Lahteen

Lauantai-Jokerista löytyi kolme kuusi oikein -tulosta (kierros 30/2018). Kaksi osumista toi 40 000 euroa onnistuneen tuplauksen ansiosta ja kolmas 20 000 euroa.

Tasan 40 000 euron voitot menivät Myllykosken S-marketissa Kouvolassa ja Sysmän R-kioskissa pelattuihin riveihin. Sysmässä pelannut voittaja käytti Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa suoraan tililleen.

Kolmas voitto – suuruudeltaan 20 000 euroa – meni Kiveriön R-kioskissa Lahdessa pelattuun peliin.

Jokeri-rivi maksaa tuplattuna kolme euroa. Jos tuplatun rivin viimeinen numero osuu kohdalle, saa kaikki voitot kaksinkertaisena, myös päävoiton. Viimeksi päävoitto on mennyt tuplattuna maalikuussa, jolloin kierroksella 12/2018 Nivalassa rivinsä pelannut voittaja sai Keskiviikko-Jokerista kaksi miljoonaa euroa.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.