Jokerista 40 000 euroa Nokialle, Helsinkiin ja Vantaalle, 20 000 euroa Isojoelle ja Inariin

11.7.2017 12:55 | Veikkaus

Viikonlopun suurimmat jokerivoitot menivät Nokialle, Helsinkiin ja Vantaalle (kierros 27/2017), missä tuplatut kuusi oikein -tulokset toivat 40 000 euroa. 20 000 euron voittoja päästiin juhlimaan Inarissa ja porukalla Isojoella.

Lauantai-Jokerista löytyi kaksi ja perjantai-Jokerista yksi tuplattu 40 000 euron voitto. Helsinkiläisvoittaja pelasi rivinsä verkkopalvelu veikkaus.fi:ssä, vantaalaisvoittaja Koivukylän K-citymarketissa ja Nokialla perjantain voittopeli ruksittiin Aaroninkorven kioskissa.

Perjantai-Jokerin 20 000 euron voitto oli pelattu Ivalon R-kioskissa Inarissa ja lauantai-Jokerin voitto Isojoen S-Marketissa Etelä-Pohjanmaalla. Jälkimmäinen peli oli viiden osuuden myyntipaikkaporukka, ja kukin osuuden ostanut sai 4 000 euron ”lomarahan”.

Turuntie 42