Jokerista 40 000 euroa Paraisille ja Vantaalle, 20 000 euroa Kotkaan ja Helsinkiin

Sekä perjantai- että lauantai-Jokerista löytyi yksi tuplattu ja yksi tuplaamaton kuusi oikein -tulos (kierros 24/2017). 40 000 euron voitot oli pelattu Vantaalla ja Paraisilla, 20 000 euron voitot Kotkassa ja Helsingissä.

Jokerin tuplaus toimii niin, että jos oikean rivin viimeinen numero on oikein, voiton saa kaksinkertaisena. Tuplaus koskee kaikkia voittoja, myös päävoittoa. Tuplattuna jokeririvi maksaa kolme euroa, ilman tuplausta kaksi euroa.

Perjantai-Jokeri toi tuplauksen ansiosta 40 000 euron voiton Myyrinpuhoksen R-kioskissa Vantaalla pelattuun riviin. Tuplaamaton 20 000 euron voitto osui helsinkiläiselle nettipelaajalle, joka on Herttoniemestä.

Lauantai-Jokerin 40 000 euron tuplattu voittorivi oli pelattu Nauvon SEOlla Paraisilla ja 20 000 euroa tuonut rivi Kotkan Pasaatin Pelaamossa. Molemmat voittajat käyttivät Veikkaus-korttia, joten he saavat voiton automaattisesti tililleen.