Jokerista jysähti Helsinkiin kaksi miljoonaa euroa – Lohjan Lotto-onni jatkuu

Lotossa ei löytynyt kierroksella 7/2019 yhtään seitsemän oikein -tulosta. Ensi viikolla täysosumille on jaossa 2,4 miljoonaa euroa.

Kierroksen oikea rivi on 10, 11, 12, 25, 29, 30 ja 39. Lisänumero on 9 ja plussanumero 28. 6+1-tuloksia löytyi peräti seitsemän. Yhdessä niistä osui plussanumero kohdalleen. Lohjan Citymarketin asiakas lunastaa voittonsa viisinkertaisena, eli hänen voitto-osuutensa on noin 149 000 euroa. Lohjan Lotto-onni jatkuu, sillä viime kierroksella Lohjan MK marketin asiakas voitti kaikkien aikojen suurimman Loton potin, peräti 15,5 miljoonaa euroa.

Muut 6+1-voittajat saavat kukin 29 807 euroa. Yksi voittajista oli pelannut Mikkelin Akselin Pelaamossa, toinen on nettipelaaja Kärkölästä, kolmas Porvoon K-supermarket Tarmolan asiakas, neljäs oli lotonnut Helsingin Haagan K-supermarketissa, viides Vesitornin kioskissa Kouvolassa ja kuudes Kokemäen R-kioskilla.

Jokerissa kierros oli onnekas. Paljon kutosia sisältänyt rivi toi kahden miljoonan euron täysosuman yhdelle Helsingin Pohjolankadun R-kioskilla asioineelle pelaajalle, joka oli pelannut rivinsä onnekkaasti tuplattuna. Hän oli pelannut ilman Veikkaus-korttia, joten voitto pitää lunastaa Veikkauksen pääkonttorilta Helsingistä.

Lauantain Jokerin oikea rivi on 6 6 1 7 6 6 4.

Lomatonnin oikea kaupunki on Firenze ja numero 79. Tonneja lähti jakoon 11 kappaletta.