Joulunaika tuo liikuntaa ja myyjäiset Turun Messukeskukseen

Joulunajan tapahtumat Turun Messukeskuksessa tarjoavat liikuntaa lapsille ja kädentaitoa esimerkiksi lahjapaketteihin käärittäväksi.

Sisähuvipuisto Pomppulinnamaailma avautuu ensimmäistä kertaa tiloissa 8.12. Pomppulinnamaailman järjestävät Coinline Oy ja Turun Messukeskus. Samana päivänä messukeskuksessa järjestetään myös Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen järjestämät Suomen suurimmat Joulumyyjäiset. Joulumyyjäiset järjestetään jo 28. kerran. Tapahtuma kokoaa yhteen tuhansia asiakkaita ja satoja myyjiä vuosittain.

Pomppulinnamaailma tarjoaa joulun ja vuodenvaihteen lomapäiviin liikunnallista tekemistä. Lapsiperheille tarjolla on toiminallista tekemistä vuoden loppuun asti sekä viimeisen kerran vielä 6.1. Käytössä on messukeskuksen B-halli sekä ravintola ja kahvila.

Toimintapisteet ja laitteet on tarkoitettu taaperoikäisistä aina noin 12-vuotiaisiin lapsiin. Erikokoisten pomppulinnojen lisäksi alueelta löytyy mm. pelialue. Pomppumaailman yhteydessä on mahdollisuus järjestää myös lasten syntymäpäiväjuhlia.

Tapahtuman tarkemmat aukioloajat ja lisätiedot

Joulumyyjäiset 8.12. avoinna kello 11-16

Pomppulinnamaailman aukioloajat:

- 8.–9.12.2018              klo 10-18
- 15.–16.12.2018          klo 10-18
- 26.12.2018–6.1.2019 klo 10-18
- 28.12.2018                 klo 10-20
- 4.1.2018                     klo 10-20

Liput:

- Aikuiset (yli 17 v.) 2€
- Lapset (2-17 v.) 12€
- Lasten ryhmä (2-17 v., minimikoko 10 henkilöä) 10€
- Lahjakortti / Perhelippu sis. kaksi aikuista ja kolme alle 17 v. lasta) 25€

Lisätiedot Pomppulinnamaailmasta:

Harri Mononen
Coinline Oy
harri.mononen@coinline.fi

Leena Uutela
leena.uutela@turunmessukeskus.fi

Rekryexpo 10.4. Turun Messukeskuksessa – Avoimia työpaikkoja, tarinaa yrittämisestä ja työnhausta tulevaisuudessa8.4.2019 11:32:17 EESTTiedote

Turun Messukeskuksessa järjestetään 10.4. Rekryexpo, jossa Varsinais-Suomen avoimet työpaikat kohtaavat työnhakijat. Tapahtuma järjestetään nyt neljännen kerran, ja tapahtuman kautta on työllistynyt jo monia. Tarjolla on tälläkin kertaa noin 2500 avointa työpaikkaa ja töitä tarjoavia yrityksiä on mukana noin 40. Rekryexpoon on maksuton sisäänpääsy.

Rekryexpo 10.4. Turun Messukeskuksessa – Avoimia työpaikkoja riittää edelleen Rekryexpossa2.4.2019 12:36:04 EESTTiedote

Turun Messukeskuksessa järjestetään 10.4. Rekryexpo, jossa Varsinais-Suomen avoimet työpaikat kohtaavat työnhakijat. Tapahtuma järjestetään nyt jo neljännen kerran, ja tapahtuman kautta on työllistynyt jo monia. Tarjolla on tälläkin kertaa noin 2500 avointa työpaikkaa. Rekryexpoon on maksuton sisäänpääsy. Tapahtumassa on mielenkiintoista sisältöä myös muille kuin aktiivisesti töitä etsiville.