Joulunaika tuo liikuntaa ja myyjäiset Turun Messukeskukseen

Joulunajan tapahtumat Turun Messukeskuksessa tarjoavat liikuntaa lapsille ja kädentaitoa esimerkiksi lahjapaketteihin käärittäväksi.

Sisähuvipuisto Pomppulinnamaailma avautuu ensimmäistä kertaa tiloissa 8.12. Pomppulinnamaailman järjestävät Coinline Oy ja Turun Messukeskus. Samana päivänä messukeskuksessa järjestetään myös Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen järjestämät Suomen suurimmat Joulumyyjäiset. Joulumyyjäiset järjestetään jo 28. kerran. Tapahtuma kokoaa yhteen tuhansia asiakkaita ja satoja myyjiä vuosittain.

Pomppulinnamaailma tarjoaa joulun ja vuodenvaihteen lomapäiviin liikunnallista tekemistä. Lapsiperheille tarjolla on toiminallista tekemistä vuoden loppuun asti sekä viimeisen kerran vielä 6.1. Käytössä on messukeskuksen B-halli sekä ravintola ja kahvila.

Toimintapisteet ja laitteet on tarkoitettu taaperoikäisistä aina noin 12-vuotiaisiin lapsiin. Erikokoisten pomppulinnojen lisäksi alueelta löytyy mm. pelialue. Pomppumaailman yhteydessä on mahdollisuus järjestää myös lasten syntymäpäiväjuhlia.

Tapahtuman tarkemmat aukioloajat ja lisätiedot

Joulumyyjäiset 8.12. avoinna kello 11-16

Pomppulinnamaailman aukioloajat:

- 8.–9.12.2018              klo 10-18
- 15.–16.12.2018          klo 10-18
- 26.12.2018–6.1.2019 klo 10-18
- 28.12.2018                 klo 10-20
- 4.1.2018                     klo 10-20

Liput:

- Aikuiset (yli 17 v.) 2€
- Lapset (2-17 v.) 12€
- Lasten ryhmä (2-17 v., minimikoko 10 henkilöä) 10€
- Lahjakortti / Perhelippu sis. kaksi aikuista ja kolme alle 17 v. lasta) 25€

Lisätiedot Pomppulinnamaailmasta:

Harri Mononen
Coinline Oy
harri.mononen@coinline.fi

Leena Uutela
leena.uutela@turunmessukeskus.fi

Yli 50 näytteilleasettajaa hyvällä asialla – vapaaehtoiset messujen pääsylippumaksut Saaristomeren hyväksi7.11.2018 10:12Tiedote

Venexpossa Turun Messukeskuksessa tehdään tuttuun tapaan laadukkaita venehankintoja tulevaan kesään. Tapahtumassa on 54 näytteilleasettajaa. Turun Messukeskus esittelee kahdessa hallissa uusia veneitä sekä yhdessä hallissa laadukkaita vaihtoveneitä 8.-11.11. Messukeskuksessa on esillä noin 80 venettä. Esillä on myös venetarvikkeita, laitureita ja mm. veneenrakennuskoulutuksen esittelyä. Lapsille on tarjolla mm. solmukoulu ja Tiikeri-pomppulinna.

Vapaaehtoiset pääsymaksut Saaristomeren hyväksi - Maksuton venemessutapahtuma Turussa 8.-11.11.31.10.2018 11:40Tiedote

Tiedote 31.10.2018. Venexpossa Turun Messukeskuksessa tehdään tuttuun tapaan laadukkaita venehankintoja tulevaan kesään. Turun Messukeskus esittelee kahdessa hallissa uusia veneitä sekä laadukkaita vaihtoveneitä 8.-11.11. Tapahtuman vapaaehtoiset lipputulot lahjoitetaan Saaristomeren hyväksi. Messukeskuksessa on esillä noin 80 venettä, joista suurin osa on uusia. Esillä on myös venetarvikkeita, laitureita ja mm. veneenrakennuskoulutuksen esittelyä. Lapsille on tarjolla mm. solmukoulu ja Pomppulinnamaailman testausta.

Greppa sminktips och hantverkstekniker26.10.2018 10:30Tiedote

Evenemanget Kvinnor som Kan arrangeras tillsammans med evenemangen Må bra och Outlet på Åbo Mässcentrum 26–28.10. Totalt medverkar omkring 220 företag i evene¬manget och därutöver framträder tiotals intressanta gäster med anföranden och infor¬mations¬inslag. Bland annat kommer en intressant paneldiskussion att föras på temat Utmaningar och möjligheter med artificiell intelligens. Arrangör för diskussionen är Henry ry.

Messuhumua Turun Messukeskuksessa viikonloppuna – Twerkkausta, kansainvälinen tankotanssikilpailu ja Onnellisten mummojen muotinäytös26.10.2018 10:30Tiedote

Turun Messukeskuksen tapahtumassa puhutaan viikonloppuna mm. terveydestä, hyvinvoinnista sekä erilaisista terveysväitteistä. Kädentaidot, muoti ja kauneustrendit sekä erilaiset henkisen kasvun puheenvuorot ovat myös vahvasti esillä. Yhteistapahtuma Osaava Nainen, Terve Olo ja Outlet järjestetään Turun Messukeskuksessa 26.-28.10. Vilkkaassa messuviikonlopussa on mukana noin 220 yritystä, ja yleisöllä on mahdollisuus tutustua 130:een ohjelmanumeroon.