Joulunaika tuo liikuntaa ja myyjäiset Turun Messukeskukseen

Joulunajan tapahtumat Turun Messukeskuksessa tarjoavat liikuntaa lapsille ja kädentaitoa esimerkiksi lahjapaketteihin käärittäväksi.

Sisähuvipuisto Pomppulinnamaailma avautuu ensimmäistä kertaa tiloissa 8.12. Pomppulinnamaailman järjestävät Coinline Oy ja Turun Messukeskus. Samana päivänä messukeskuksessa järjestetään myös Lounais-Suomen Syöpäyhdistyksen järjestämät Suomen suurimmat Joulumyyjäiset. Joulumyyjäiset järjestetään jo 28. kerran. Tapahtuma kokoaa yhteen tuhansia asiakkaita ja satoja myyjiä vuosittain.

Pomppulinnamaailma tarjoaa joulun ja vuodenvaihteen lomapäiviin liikunnallista tekemistä. Lapsiperheille tarjolla on toiminallista tekemistä vuoden loppuun asti sekä viimeisen kerran vielä 6.1. Käytössä on messukeskuksen B-halli sekä ravintola ja kahvila.

Toimintapisteet ja laitteet on tarkoitettu taaperoikäisistä aina noin 12-vuotiaisiin lapsiin. Erikokoisten pomppulinnojen lisäksi alueelta löytyy mm. pelialue. Pomppumaailman yhteydessä on mahdollisuus järjestää myös lasten syntymäpäiväjuhlia.

Tapahtuman tarkemmat aukioloajat ja lisätiedot

Joulumyyjäiset 8.12. avoinna kello 11-16

Pomppulinnamaailman aukioloajat:

- 8.–9.12.2018              klo 10-18
- 15.–16.12.2018          klo 10-18
- 26.12.2018–6.1.2019 klo 10-18
- 28.12.2018                 klo 10-20
- 4.1.2018                     klo 10-20

Liput:

- Aikuiset (yli 17 v.) 2€
- Lapset (2-17 v.) 12€
- Lasten ryhmä (2-17 v., minimikoko 10 henkilöä) 10€
- Lahjakortti / Perhelippu sis. kaksi aikuista ja kolme alle 17 v. lasta) 25€

Lisätiedot Pomppulinnamaailmasta:

Harri Mononen
Coinline Oy
harri.mononen@coinline.fi

Leena Uutela
leena.uutela@turunmessukeskus.fi

Varsinais-Suomen suuret rakennusmessut 8.-10.2. – Messutalo ja uutuudet houkuttelevat remontoijia ja rakentajia messuille Turkuun8.2.2019 10:31:44Tiedote

Rakenna & Sisusta -messut tuovat Turun Messukeskuksen 8.-10.2. täyteen rakentamisen ja remontoinnin tuotteita ja palveluita. Viikonlopun aikana Turun Messukeskuksessa järjestetään mm. rakentaja- ja remonttikouluja (Prkk ry) sekä ammattilaisille suunnattu Lounais-Suomen Rakennuspäivä. 2019 tulee olemaan alueella vireän rakentamisen aikaa.

Turun Kirjamessut 4.-6.10. uudistuu - Ensi syksyn messuteemoiksi nousevat teatteri, ilmastonmuutoksen kulttuurivaikutukset ja lukutaito31.1.2019 13:00:00Tiedote

Turun Kirjamessujen tiedote, julkivapaa 31.1.2019 kello 13. Turun Kirjamessujen teemoittelu uudistuu - tulevina vuosina messuteemoiksi nostetaan kirjallisuuden lisäksi rinnalle myös muita taiteenlajeja. Turun Kirjamessut järjestetään 4.-6.10. Turun Messukeskuksessa. Uudistuksen myötä Kirjamessut siirtyy teemoitteluun, jossa poikkitaiteellisen pääteeman ohella on vuosittain yksi tai muutamia keskeisiä ajankohtaisteemoja, jotka käsittelevät kulloinkin ajassa liikkuvia ilmiöitä ja puheenaiheita.

Kutsu: Turun Kirjamessut uudistuu28.1.2019 09:18:29Kutsu

Mediakutsu 28.1. / Turun Kirjamessut 2019. Turun Kirjamessut järjestetään 4.-6.10. Turun Messukeskuksessa. Tämä, vuodesta 1990 järjestetty messutapahtuma, kerää vuosittain yli 20 000 kirjan ystävää saman katon alle. Sadat ajankohtaiset ohjelmanumerot ja kirja- ja kulttuurivieraat kiinnostavat yleisöä. Vuosittain vaihtuvat aiheet ja teemat esittelevät elämän kirjon. Kiinnostavat keskustelut messuilla tuovat esille niin pieniä kuin suuriakin puheenaiheita. Samaan aikaan Kirjamessujen kanssa järjestetään myös Turun Ruoka- ja Viinimessut.

Luontoteemainen messutalo kohoaa Rakenna & Sisusta -messuille21.1.2019 12:45:16Tiedote

Tiedote 21.1.2019. Rakenna & Sisusta -messut Turun Messukeskuksessa esittelevät yleisölle rakennusalan yrityksiä ja osaamista 8.-10.2. Näytteilleasettajia on tapahtumassa noin 250 yritystä, ja tapahtuma onkin lounaisen Suomen alan suurin messutapahtuma. Esillä on mm. lukuisia kauden uutuustuotteita. Rakentajien ja remontoijien tietopaketille on käyttöä, sillä Varsinais-Suomen alueella on myönteistä liikehdintää ja mm. työpaikkoja on hyvin tarjolla.

Vihersukellus kevääseen maaliskuussa - Piha & Puutarha -messuilla kukkasidontakilpailu16.1.2019 14:15:22Tiedote

Tiedote 16.1.2019. Piha & Puutarha -messut Turun Messukeskuksessa tarjoavat jälleen aikaisen kevään tuoksuineen, yleiskoristeluineen ja väreineen. Odotettu kevättapahtuma järjestetään 29.-31.3. Järjestelyissä ovat mukana Lounais-Suomen Puutarhayhdistys, Ammattiopisto Livia, Kauppapuutarhaliitto Varsinais-Suomen piiri ja Suomen Kukkakauppiasliitto Varsinais-Suomen piiri. Luvassa on todellinen vihersukellus. Maa, ilma ja vesi ovat kaikki huomioituja puutarhamessujen ilmeessä.