Jufo Peltomaa Avidlyn uudeksi luovaksi johtajaksi

Jufo Peltomaa aloittaa Avidlyn luovana johtajana ja johtoryhmän jäsenenä elokuun alussa. Jufo on ollut sarjayrittäjä ja viimeksi hän toimi teknologiajohtajana Innofactorissa. Jufossa yhdistyvät sekä luovuus että teknologian osaaminen saumattomasti yhteen.

Jufo Peltomaa aloittaa luovana johtajana Avidlylla

Jufo Peltomaa aloittaa Avidlyn luovana johtajana ja johtoryhmän jäsenenä elokuun alussa. Jufo sarjayrittäjänä ja viimeksi hän toimi teknologiajohtajana Innofactorissa. Jufossa yhdistyvät sekä luovuus että teknologian osaaminen saumattomasti yhteen.

– Yrittäjätausta antaa oivan pohjan lähteä kehittämään Avidlyn seuraavaa lukua. Jufon taustassa yhdistyvät luovuus ja teknologia saumattomasti liiketoimintaa luovaksi airueeksi, mikä on erittäin hyvin linjassa Avidlyn uudistuvan strategian kanssa. Uskon, että hän tuo meille mukanaan uutta osaamista, energiaa ja tuoreita ajatuksia. Jufo on myös osoittanut olevansa omistautunut erinomaisen asiakas- ja henkilöstökokemuksen tuottamiseen, mikä on linjassa toimintamme kanssa, kertoo Avidlyn toimitusjohtaja Jesse Maula.

Jufo Peltomaa kertoo pitävänsä tilanteista, joissa rutiinit, turvalliset organisaatiokaaviot ja totutut sisäiset prosessit eivät ole keskiössä vaan tilasta, jossa pitää kääriä hihat ja luoda uutta.

– On itsestään selvää, että tehtäväni on katalysoida luovuus vielä entistäkin holtittomammalle tasolle – eikä sitä ei voi tehdä ilman syvää luottamuksen ilmapiiriä. Minulla ei sinällään ole pakottavaa tarvetta uudistaa kaikkea, mutta hyvin usein näissä tilanteissa on pakko miettiä joitain osa-alueita ja ajattelun reseptejä uusiksi.

Jufo Peltomaanmukaan ehdottomasti pahin luovuuden ja ideoinnin tappajia ovat pelko ja luottamuksen puute.

– Epäonnistumisia pitää juhlia siinä missä onnistumisiakin. En kaipaa ympärilleni virheitä vältteleviä, täydellisiä uraohjuksia, vaan toisiaan tukevia persoonia, joiden kanssa on hauska sekä rentoilla että grindata. Kekseliäisyyden tappaa myös liian tiukka työrytmi. Rutistusten lomassa on oltava aikaa tuulettaa aivoja ja nivoutua yhteen samaan hiileen puhaltavaksi joukoksi.

Luovuus ja into löytyvät, kun ne vain osataan kanavoida esiin, uskoo Peltomaa.

– Liiketoiminta on ehdoton päätepiste kaikelle muulle, ilman sitä on turha pitää firmaa. Toki voi antautua luovuudelle luovuuden takiakin, ilman liiketoiminnan huomioonottamista, mutta se on sitten ihan eri ura. Toistaiseksi en muistaakseni ole saanut apurahaa.

Avidlyssa Jufo näkee piilotettua potentiaalia ja mahdollisuuden olla luomassa kansainvälinen menestystarina.

– En ole koskaan edes osannut ajatella pelkästään Suomi-keskeisesti.

Lisätietoja:

Jesse Maula, toimitusjohtaja
jesse.maula@avidlyagency.com

Yhteydet Jufo Peltomaahan:

Jarmo Holopainen, viestintäkonsultti
jarmo.holopainen@avidlyagency.com

Jufo Peltomaa aloittaa luovana johtajana Avidlylla

Avidly named HubSpot’s “Global Partner of the Year”13.2.2020 12:37:00 EETPress release

Avidly won the most prestigious award as “Global Partner of the Year” as HubSpot announced the winners of the 2019 Impact Awards. “It’s inspiring to see the work Avidly has done the past year, and the title as Global Partner of the Year 2019 is well deserved. By merging five strong partner agencies into Avidly, they have created something quite unique in the HubSpot partner community. For us at HubSpot, it’s important to have partners like that - partners we know have the expertise to help our customers succeed,” says Katie Ng-Mak, VP of global partner strategy and operations at HubSpot. HubSpot is the market leader in marketing automation. With more than 4,200 partner agencies worldwide, the HubSpot Solutions Partner Program seeks to ensure that customers succeed with the platform - a growth tool that empowers both marketing, sales and service. A matter of happy customers In addition to being named Global Partner of the Year, Avidly also won this year's EMEA Partner of the Year. While