Junior MasterChef Otto Leskinen loihtii Musiikkitalon äitienpäivämenun 2018

Vuoden 2017 Junior MasterChef -kilpailun voittaja, Otto Leskinen, suunnittelee Helsingin Musiikkitalon ravintoloille äitienpäivälounaan, joka tarjoillaan kolmessa kattauksessa. Äitienpäivämenu henkii alkavaa kevättä ja on suunniteltu rakkaudesta äitiä kohtaan.

Otto Leskinen, Junior MasterChef

Restel ja hallitseva Junior MasterChef Otto Leskinen ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka mukaan Leskinen suunnittelee juhlamenun äitienpäiväksi 13.5.2018.

”Inspiraatio menuun lähti äideistä ja mitä haluaisin omalle äidilleni tarjota. Menu on suunniteltu myös alkavaa kevättä ajatellen. Se on raikas ja monipuolinen”, Junior MasterChef voittaja Otto Leskinen kertoo.

Äitienpäivälounaalla tarjoillaan niin kasvis- kuin liharuokiakin. Menussa on huomioitu monipuolisuus ja myös vegaanisia vaihtoehtoja on tarjolla. Äitienpäivämenu koostuu alkupalavalikoimasta sekä kahdesta kasvispääruoasta ja kahdesta lihapääruoasta. Jälkiruokana nautitaan Musiikkitalon omaa Sointu-kakkua sekä pikkuleipiä, jotka tulevat Leskisen kotipaikkakunnan, Nilsiän, leipomosta.

”Olen todella iloinen, että saimme Oton suunnittelemaan äitienpäivälounaamme, koska silloin menusta huokuu aito rakkaus ruokaa ja tietysti äitiä kohtaan. Oli myös Oton idea tehdä Sointu-leivoksesta isompi kakku jälkiruoaksi äitienpäivälounaalle”, Tapahtumaravintoloiden ravintolatoimen päällikkö Kim Palhus intoilee.

Äitienpäivälounas on tarjolla sunnuntaina 13.5.2018 Musiikkitalon Klubiravintolassa kolmessa kattauksessa:
klo 12.00–14.00
klo 14.30–16.30
klo 17.00–19.00

Pöytävarauksen voi tehdä joko sähköpostilla osoitteeseen ravintolat.musiikkitalo@restel.fi tai puhelimitse 020 762 4862.

Kim Palhus
ravintolatoimen päällikkö, Restel Tapahtumaravintolat
kim.palhus@restel.fi

Äitienpäivälounas
Äitinpäivälounaan alkupaloja

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 4000 alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Buffet-, Shell HelmiSimpukka-, Grillsson-, Martina-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Tapahtumaravintolat. www.restel.fi

Taco Bell haastaa tacohalaamaan syrjinnän vastaisena päivänä1.3.2018 11:23Tiedote

Taco Bell on mukana syrjinnän vastaisessa päivässä, jota vietetään maailmanlaajuisesti 1.3.2018. Zero Discrimination Day -tempauksena Suomen Taco Bell kannustaa ihmisiä tacohalaamaan toisiaan ja näin osoittamaan tukensa syrjinnän vastaiselle aatteelle. Taco hug haastaa ottamaan syleilyyn kaikenlaiset ihmiset. Jakamalla kuvan tacohalauksesta Instagramissa tai Facebookissa tunnisteella #tacohug saa aterian oston yhteydessä ilmaisen tacon kaupan päälle 14.3.2018.