Jupalcolta Suomi 100 -kaivonkannet

TIEDOTE 21.12.2017. Suomi on täyttänyt 100 vuotta. Halusimme kunnioittaa merkkipäivää suunnittelemalla Jupalco Suomi 100 kansistot. Juhlavuoden teemakansia tarjoamme eri kokoluokissa. Valikoimasta löytyy sopivat mallit infra- sekä omakotitalorakentajalle.

Jupalco -  yli 25 vuotta vesihuollon asialla

Toimintamme alkoi tammikuussa 1990. Vuosien varrella valikoimamme ovat täydentyneet ja kansistojen lisäksi toimitamme useampia infra-alan tuotteita kuten betonirenkaita, muoviputkia ja kaivoja.

Olemme toimintamme aikana luoneet vesihuoltoon sekä infrarakentamiseen mittavan kaivon- kansisto valikoiman. Meidät tunnetaan laajasta valikoimasta sekä laadukkaista ja innovatiivisista ratkaisuista. Asiakaskeskeisen asenteemme ansiosta olemme olleet mukana useissa merkittävissä projekteissa. Kaivonkansiamme voit “bongata” julkisilla sekä yksityisillä kaduilla ja pihoilla.

Lataa uusin hinnastomme osoitteesta www.jupalco.com
Myynti palvelee numerossa (09) 4250 560 sekä sähköpostitse myynti@jupalco.com

Kutsumme sinut tutustumaan tuotteisiimme:

Myyntinäyttely / Varasto arkisin 8-16
Kylänportti 10

Yhteydenotot tähän tiedotteeseen liittyvissä asioissa numerosta
0400 318 003 sekä sähköpostilla mikko.palmu@jupalco.com

ESPOO / VANTAA