Juustoportin tuotteita jatkossa myös mehuhyllyltä

Juustoportti laajentaa uuteen tuoteryhmään ja on aloittanut mehujen pakkaamisen Jalasjärven meijerillä. Ensimmäiset tuotteet ovat pillimehuja. Mehut pakataan mukaan otettavien to go-tuotteiden linjalla, johon on investoitu kolme vuotta sitten.
Juustoportti laajentaa mehujen tuoteryhmään ja aloitti pillimehujen pakkaamisen.

”Olemme saaneet kuluttajilta toiveita sokeroimattoman ja makeutusaineettoman tuoteperheen laajentamisesta mehuihin, joten tuntuu hyvältä päästä vastaamaan näihin toiveisiin” kertoo Juustoportin markkinoinnista vastaava johtaja Niklas Keski-Kasari.

Tuotteet esiteltiin viikonloppuna Messukeskuksen Lapsimessuilla, jossa tuotteet saivat hyvän vastaanoton. Parhaillaan kauppojen valikoimia täydennetään, joten saatavuus tulee olemaan hyvä eri puolella Suomea.

”Tiedostava kuluttaminen ja etenkin sokerin vähentäminen on nyt megatrendi, joten sokeroimattomille ja makeutusaineettomille tuotteille on paljon kysyntää. Kartoitamme myös vientimahdollisuuksia parhaillaan.” Keski-Kasari jatkaa.

Hyvin-tuoteperhe on Juustoportin sokeroimattomien ja makeutusaineettomien tuotteiden sarja, johon kuuluu erilaisia jogurtteja, rahkoja, proteiinituotteita, mehukeittoja ja kaakaojuomaa. Ensimmäiset Hyvin-tuotteet tulivat markkinoille vuonna 2018, jonka jälkeen tuoteperhe on kasvanut voimakkaasti.

Hyvin pillimehut esiteltiin Lapsimessuilla.

Juustoportti on jalasjärveläinen yli 300 henkilöä työllistävä perheyritys. Juustoportilla on meijeri- ja juustolatoiminnan, sekä vegetehtaan lisäksi liikenneasemat Jalasjärvellä, Mäntsälässä, Kärsämäellä, Ylöjärvellä ja Kuopiossa, sekä ruokatehdas Kuopiossa. Juustoportti on monipuolisesti vastuullinen yritys, joka huolehtii ihmisten, eläinten ja ympäristön hyvinvoinnista. Tästä esimerkkinä on mm. sokeroimaton ja makeutusaineeton Hyvin-tuoteperhe, hiilineutraali Vapaan lehmän tuoteperhe, huomionosoitukset hyvänä työnantajana ja perinteisen toimialan uudistajana. Juustoportti on jo yli kolmenkymmenen vuoden ajan luonut joka kuukausi yhden uuden, pysyvän työpaikan.