Jyväskylään 208 000 euron voitto lotosta – potti nousee 3,6 miljoonaan euroon

Loton arvonnassa ei löytynyt kierroksella 33/2017 täysosumia. Ensi viikolla (kierros 34/2017) tarjolla on 3,6 miljoonan euron päävoitto.

Arvonnassa löytyi yksi 6 + 1 oikein -tulos, jolla voittaa noin 208 000 euroa. Voitokas peli oli pelattu Jyväskylässä, K-Market Lohikoskessa. Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittorahat suoraan tililleen.

Loton oikea rivi on 1, 13, 17, 22, 26, 31, 37 ja lisänumero 38. Tuplausnumeroksi arvottiin 25.

Lauantai-Jokerin voittorivi on 3 6 8 6 4 0 7. Jokerista löytyi kaksi 6 oikein -tulosta, joilla voittaa tuplauksesta riippuen joko 20 000 tai 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Ateena 63. Tuhannen euron arvoisia voittoja meni jakoon 20 kappaletta.

Lottokoneen käynnisti Oulun juhlaviikkojen toiminnanjohtaja Pia Alatorvinen. Lähetyksessä oli aiheena Oulun juhlaviikot ja videolla nähtiin, kuinka Oulunsalo Soi -kamarimusiikkifestivaaliin valmistaudutaan.

Turuntie 42