Jyväskylän Palokan Pelaamossa voitettiin liki 64 000 euroa peliautomaatista

Voitto tuli kahden euron panoksella.

Jyväskylän Palokan Prisman yhteydessä sijaitsevassa Pelaamo-pelisalissa koettiin perjantaina 16.3. yllättävä hetki, kun asiakas sai peliautomaatista 63 725,40 euron suuruisen voiton.

Voitto tuli neljän aikaan iltapäivällä Veikkauksen Alkemia-automaattipelistä.

Isoja voittoja on osunut Palokan Pelaamoon ennenkin, sillä samassa pelisalissa asiakkaalle osui yli 42 000 euron voitto Bling-automaatista kesäkuussa 2017.

Alkemia-pelin jackpot eli päävoitto laukeaa, kun pelaaja saa kahden euron panoksella pelatessa arvontakiekoille yhteensä kahdeksan Komeetta-kuviota. Jackpot lähtee kasvamaan 10 000 eurosta, ja se voi kasvaa suurimmillaan 100 000 euroon.

Alkemian kasvavan jackpotin voi voittaa ainoastaan Veikkauksen omissa pelisaleissa ja peliklubeilla. Peli on pelattavissa myös esimerkiksi kaupoissa, huoltoasemilla ja ravintoloissa, joissa Alkemian päävoitto on liiketilasta riippuen joko 250 tai 500 euroa.

Voittaminen Veikkauksen automaattipeleissä perustuu yksinomaan sattumaan.

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.